۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶
کد خبر: 83086055
T T
۰ نفر
سرمربی تیم تایلند: ایران ظرفیت میزبانی بازی های بزرگ را دارد

كرج- ایرنا- سرمربی تیم قایقرانی اسلالوم تایلند به ظرفیت های طبیعی و توانایی ورزشكاران ایران در این رشته اشاره كرد و گفت: ایران با وجود داشتن چنین ظرفیت هایی، توانایی میزبانی بازی های بزرگ را دارد.

«نیكولاس نوئل» روز جمعه در حاشیه مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در رودخانه كرج، به خبرنگار ایرنا گفت: این رودخانه، یكی از بهترین پیست هایی به شمار می رود كه تاكنون دیده ام.
وی درباره این دوره از مسابقات نیز اظهارداشت: تیم های خوبی در این مسابقات حاضر شده اند كه می تواند سطح رقابت ها بالا باشد. «شاید در نگاه اول نبود 2 تیم ژاپن و چین در مسابقات محسوس باشد اما این نبود محركی است تا تیم های دیگر از پیش بازنده به شمار نروند و تا رقابت های پایانی انگیزه برای موفقیت داشته باشند.»
این مربی در زمینه رقابت قایقرانان نیز گفت: مشاهده تلاش ورزشكاران كشورهای مختلف در رودخانه كرج نشان از سطح بالای مسابقات است و موفقیت در این بازی ها راحت نیست. با توجه به شناختی كه از تیم ایران دارم تیم زنان و مردان نسبت به دوره های پیشین رشد قابل توجهی داشته به طوری كه این پیشرفت از مسابقات در ورزشكاران قابل مشاهده است.
سرمربی فرانسوی تیم ملی تایلند در ادامه، گذری بر رشته اسلالوم در آسیا زد و گفت: نسبت به آینده روشن این ورزش در آسیا اطمینان دارم. همچنین با توجه به میزان امكانات و ظرفیت های ایران در این رشته، امید می رود آینده ای بهتر در پیش داشته باشد زیرا این امكانات فقط خاص چند كشور است.
نوئل گفت: رودخانه طبیعی و طبیعت زیبای محل برگزاری مسابقات برای من خاطره انگیز است و امیدوارم به زودی برای مسابقات بزرگسالان به ایران سفر كنم.
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا از نهم تا دوازدهم آبان با حضور 15 تیم داخلی و خارجی از تركیه، تایلند، لبنان، قزاقستان، هند، چین تایپه، ازبكستان و ویتنام در آب های خروشان رودخانه كرج برگزار می شود.
تیم تایلند یكی از مدعیان قهرمانی در رشته های مختلف این دوره از مسابقات است.
ورزشی ** 2052 ** 2023
۰ نفر