۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵
کد خبر: 83087493
T T
۰ نفر

همايش دختران انقلاب در گناباد برگزار شد

۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵
کد خبر: 83087493
همايش دختران انقلاب در گناباد برگزار شد

گناباد- ايرنا- در آستانه 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، همايش دختران انقلاب روز شنبه با حضور جمعي از دانش آموزان و مسئولان اجرايي در يكي از دبيرستان هاي گناباد برگزار شد.

به گزارش ايرنا يكي از استادان حوزه علميه و دانشگاه تهران در اين همايش گفت: آمريكا و ايادي سرسپرده اش به دنبال موجه جلوه دادن اقدامات استكباري خود در جامعه ما هستند كه افزايش بصيرت عمومي در برابر ترفند هاي آنها ضروري است.
فروغ نيلچي زاده افزود: مهمترين ترفند آمريكا و عواملش اين است كه چنين وانمود كند كه اين كشور با ما دشمني ندارد.
وي اظهار داشت: دشمنان و در راس آنها آمريكا قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون از هيچ دشمني عليه كشور و ارزشهاي اسلامي دريغ نكردند.
وي گفت: استكبار ستيزي مهمترين اصل انقلاب اسلامي است و به تعبير امام خميني (ره) بايد برابر ددمنشي هاي آمريكا به عنوان شيطان بزرگ ايستادگي كرد.
نيلچي زاده افزود: 13 آبان روز مبارزه با استبكار جهاني به سركردگي آمريكاست و آحاد مردم از جمله دانش آموزان در اين روز با حضور گسترده خود در راهپيمايي خط بطلان بر سياستهاي خصمانه دشمنان مي كشند و حمايت خود را از آرمانهاي انقلاب اسلامي اعلام مي كنند.
وي همچنين از ترويج عفاف و حجاب به عنوان يك ضرورت در حفظ ارزشها و مقابله با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمنان ياد كرد و اظهار داشت: آحاد مردم و بانوان در اين زمينه وظيفه حساس بر عهده دارند.
وي ادامه داد: حجاب به پيشرفت دختران در جامعه اسلامي كمك كرده و آنان را در انجام رسالتشان موفق و دشمن را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام مي گذارد.
شهرستان 88 هزار نفري گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053