۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸
کد خبر: 83090888
T T
۰ نفر
جاده های مازندران به پیشواز ترافیك تعطیلات آخر هفته رفتند

ساری - ایرنا - جاده های مازندران از صبح امروز سه شنبه در حالی با بار ترافیكی غیر معمول رو به رو شده اند كه هنوز ساعت كار اداری برای پیوند خوردن به تعطیلات سه روزه پایان هفته تمام نشده است.

فرمانده پلیس راه مازندران پیش از ظهر امروز به خبرنگار ایرنا گفت كه بر اساس تصاویر دوربین های كنترل ترافیك و گزارش ماموران راهور در محورهای استان، هم اكنون ترافیك در محور هراز، محدوده سه راهی لاسم، آب اسك تا گزنك و سه راهی چلاو در هر دو مسیر رفت و برگشت سنگین است .
سرهنگ محمدرضا قدمی افزود: تردد خودروها در مسیر محور كندوان محدوده ، بیلقان ، ساحلی، تونل تكاور ، پل زنگوله به سمت مازندران سنگین و در باقی نقاط پرحجم است.
وی همچنین تردد خودرو ها در مسیر سوادكوه (فیروزكوه) در 2 مسیر رفت و برگشت را پرحجم توصیف كرد.
سرهنگ قدمی گفت كه در محور كیاسر به سمنان و محورهای مواصلاتی به استان گلستان در شرق و گیلان در غرب هم ترافیك روان و پرحجم مشاهده می شود .
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیكی تعطیلات رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) در جاده استان، گفت: تردد در محور كندوان از ساعت 13 امروز به خاطر تعطیلی رحلت حضرت رسول اكرم (ص) از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع می شود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز هم از كرج به سمت مرزن آباد به صورت یك طرفه خواهد بود.
قدمی با اعلام این كه تردد كامیون و كامیونت از محور هزار به استثنای حاملین مواد سوختی، تا اطلاع بعدی ممنوع است، از رانندگان خواست برای تردد در تمامی محور های استان مازندران ، سرعت مطمئن را رعایت و به تابلوها و علائم نصب شده در مسیر توجه كنند .
فرمانده پلیس راه مازندران همچنین با اعلام این كه رانندگان در صورت مشاهده ترافیك و راهبندان از تردد در شانه خاكی خود داری كنند، هشدار داد: در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان ماجراجو ، همراه با اعمال جریمه نقدی ، خودرو آنان تا 72 ساعت توقیف و مهمان پلیس راه خواهد بود .
وی همچنین با اشاره به برفی و بارانی بودن جاده های مازندران برای روز های پیش رو، به همره داشتن وسایل زمستانی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و مقداری غذا در خودرو برای تردد از محورهای كوهستانی الزامی دانست.
مازندران بیش از 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد كه حدود چهار هزار كیلومتر آن محور اصلی است .
هراز ، سوادكوه و كندوان پرترافیك ترین محورهای مازندران هستند.
7335/1654
۰ نفر