۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۵۴
کد خبر: 83092813
T T
۰ نفر
پردیس ملت میزبان آثار بخش كتاب و سینما جشنواره فیلم كوتاه

تهران-ایرنا- فیلم های كوتاه بخش ویژه «كتاب و سینما» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران 18 و 19 آبان ماه در پردیس سینمایی ملت در معرض نمایش قرار می گیرند.

به گزارش پنج شنبه ایرنا از موسسه خانه كتاب، فیلم های «بازمانده» به كارگردانی فرزاد قبادی‌نژاد، «بیمارستان، نه قطار» به كارگردانی مسعود رضایی‌فخر، «پسرم مرده» به كارگردانی سالار طهرانی، «ثبوت» به كارگردانی مصطفی سلیمانی، «آن سوی دریاچه» به كارگردانی عماد خدابخش، «سفید» به كارگردانی سجاد مشتاق و علی محمودی جمعه (18آبان ماه) ساعت 10 صبح در پردیس سینمایی ملت، سانس یك، سالن دو نمایش داده می شود.
همچنین، فیلم های «دیده‌بان» به كارگردانی نرگس رستمی‌معز، «موج كوتاه» به كارگردانی محمد اسماعیلی، «عاذلان» به كارگردانی امیر حسین ركنی، «من زالم» به كارگردانی هومن نادری، «بچه» به كارگردانی مصیب حنایی، «گیر» به كارگردانی محمد رحمتی، «بی زمین» به كارگردانی سرور مهدی بیگی، شنبه (19 آبان ماه) ساعت 10 صبح سانس یك، سالن دو اكران می شوند .
در طول برگزاری جشنواره نیز، فیلم‌های برگزیده این بخش در سانس‌های ملی و بین‌الملل نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
آئین اختتامیه بخش ویژه «كتاب و سینما» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران 21 آبان ماه برگزار می شود.
از میان ۱۳ اثر راه یافته به بخش كتاب و سینمای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران، ۵ فیلم از سوی هیئت داوران این بخش متشكل از مهدی حبیبیان، محمدرضا گوهری و امیرحسین چهل تن به عنوان نامزد به مرحله نهایی معرفی شدند كه منتخبان در آئین پایانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران اعلام خواهندشد.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار كوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از 18 تا 2٢ آبان 97 برگزار می شود.
**3009**1601**