۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۹
کد خبر: 83092872
T T
۰ نفر
آيين چهلم شهيد خردسال حمله تروريستي اهواز در اصفهان برگزار شد

اصفهان - ايرنا - آيين چهلمين روز شهادت محمد طاها اقدامي شهيد خردسال حمله تروريستي اهواز روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در جوار امامزاده سيده صالحه خاتون و گلزار شهداي روستاي ازان از توابع شهرستان ميمه اصفهان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، محمد طاها اقدامي كودك چهارساله‌ اهل روستاي ازان - اصفهان بود كه 31 شهريور در حمله تروريستي به رژه نيروهاي مسلح در اهواز به شهادت رسيد.
در اين آيين علاوه بر مردم شهيد پرور، جمعي از مقامات نظامي و انتظامي استان اصفهان حضور داشتند و همراه با اقشار مختلف مردمي در سوگ چهلمين روز او عزاداري كردند.
هيات هاي عزاداري از نقاط مختلف از جمله كلانشهرهاي تهران، اصفهان و مناطق مختلف اصفهان از جمله كامو، جوشقان، ميمه، ونداده، وزوان، زيادآباد با گراميداشت ياد و خاطره كودك به سينه زني و نوحه خواني به عزاداري پرداختند.
سعدالله اقدامي پدر وي از كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران اهل ميمه در استان اصفهان است كه از سال 93 دراهواز ساكن است.
پيكر مطهر اين شهيد خردسال حمله تروريستي اهواز روز پنجشنبه پنجم مهر امسال در اصفهان تشييع شد.
شهرستان ميمه در فاصله 90 كيلومتري شمال اصفهان واقع است.
پنج عضو گروهك تروريستي و تجزيه طلب موسوم به الاحوازيه در جريان رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امسال در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامي به جايگاه مسوولان و فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي حمله كردند كه در جريان اين اقدام 25 تن شامل چند غيرنظامي شهيد و 69 تن ديگر مجروح شدند.
شهرستان ميمه در 90 كيلومتري شمال اصفهان واقع است.
6020/6026/