۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳
کد خبر: 83094068
T T
۰ نفر

قاتل فراري در كمتر از 72 ساعت در دلگان دستگير شد

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳
کد خبر: 83094068
قاتل فراري در كمتر از 72 ساعت در دلگان دستگير شد

زاهدان - ايرنا - رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان از شناسايي و دستگيري قاتل فراري در كمتر از 72 ساعت از وقوع جرم در شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سرهنگ ابراهيم ملاشاهي روز شنبه در اين باره اظهار داشت: در ماه جاري در پي وقوع يك فقره قتل در يكي از روستاهاي دوردست دلگان بلافاصله ماموران پليس آگاهي اين شهرستان جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد 2 جوان 18 و20ساله توسط فردي ناشناس از ناحيه سر و قفسه سينه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و فرد ضارب نيز از محل حادثه متواري شده است.
رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامي بلافاصله با انجام تحقيقات و بكارگيري شيوه و شگردهاي پليسي هويت متهم را شناسايي كردند.
وي بيان كرد: باتوجه به اينكه قاتل در لحظات اوليه پس از وقوع قتل به يكي از استان هاي همجوار متواري شده بود و محل اختفاي خود را به طور مداوم تغيير مي داد تيمي از ماموران زبده پليس با كنترل و ردزني نامحسوس وي را در حاليكه به صورت مخفيانه وارد دلگان شده بود در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.
وي بيان كرد: متاسفانه فقدان مهارت هاي لازم در كنترل خشم و تصميم گيري در بدترين زمان ممكن يعني عصبانيت، منجر به بروز اين اتفاق شوم شده است.
به گزارش ايرنا شهرستان دلگان از توابع سيستان و بلوچستان در 450 كيلومتري جنوب غربي زاهدان مركز اين استان واقع شده است.
3213**6081