۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 83094301
T T
۰ نفر

سارقان مسلح مامورنما در هشترود دستگير شدند

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 83094301
سارقان مسلح مامورنما در هشترود دستگير شدند

مراغه – ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي هشترود از دستگيري سه سارق مسلح مامورنما كه با عنوان مامور انتظامي اقدام به سرقت و اخاذي از شهروندان مي كردند، خبر داد.

سرهنگ عباس گل تپه روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پس از دريافت شكايت مبني بر سرقت مسلحانه در اتوبان پيامبر اعظم (ص) در محدوده روستاي سلوك هشترود، ماموران نيروي انتظامي اين شهرستان رسيدگي به اين امر را در دستور كار قرار داده و سارقان مامور نما را در كمتر از 24 ساعت دستگير كردند.
وي افزود: متهمان در بازجويي ها اعتراف كردند كه با جعل عنوان مامور نيروي انتظامي اقدام به اخاذي از شهروندان و سرقت وسايل ماشين، پول نقد و گوشي موبايل مي كردند.
گل تپه گفت: در بازجويي و بازرسي از متهمان 2 قبضه سلاح گرم، چاقو، قمه و يك قبضه كلت تقلبي به همراه پنج گرم مواد مخدر از نوع ترياك ومقاديري پول نقد كشف و ضبط شد.
وي افزود : متهمان پس از تكميل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
وي از شهروندان خواست تا در مواجهه با افرادي كه تحت عناوين مأموران نهادهاي دولتي بويژه مأمور انتظامي به آنان مراجعه مي كنند، از آنان درخواست كارت شناسايي و حكم قضايي كرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك با حفظ خونسردي مراتب را از طريق سامانه 110 به اطلاع پليس اطلاع دهند.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعيت در 120 كيلومتري جنوب شرق تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است و به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي جنوب استان، جاده ها و محورهاي مواصلاتي اين شهرستان از سوي قاچاقچيان كالا و مواد مخدر براي تردد و انتقال كالا مورد استفاده قرار مي گيرد.
3077/7486