۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83095178
T T
۰ نفر

دمای هوای دزفول 6 درجه كاهش یافت

۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83095178
دمای هوای دزفول 6 درجه كاهش یافت

دزفول - ایرنا - رئیس هواشناسی دزفول دمای كنونی هوای این شهر را 17 درجه سانتیگراد عنوان كرد و گفت: دمای هوای دزفول نسبت به روزگذشته در همین ساعت 6 درجه كاهش داشته است.

علی كرمی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا رطوبت نسبی هوای دزفول را 95 درصد اعلام كرد و افزود: حداكثر و حداقل دمای دزفول طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 27 و 16 درجه سانتیگراد بوده است.
وی درخصوص بارندگی 24 ساعت گذشته در دزفول گفت: بارندگی از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد و تاكنون بیش از 10 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شده است.
رئیس هواشناسی دزفول افزود: بارندگی سال زراعی 97-98 در شهرستان دزفول تا ساعت 9 امروز 68،1 میلیمتر بوده است.
وی به كشاورزان منطقه توصیه كرد با توجه به بارندگی های پیش رو برای جلوگیری از هرگونه خسارت به مزارع تدابیر لازم را اتخاذ كنند.
كرمی افزود: سامانه بارندگی فعال دزفول اواخر امروز از منطقه خارج و سامانه بعدی اواخر هفته وارد می شود كه بارش های قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
وی به شهروندان توصیه كرد با توجه به بارندگی های قابل ملاحظه ای كه اواخر هفته پیش بینی می شود از مسیل ها و رودخانه ها فاصله بگیرند و در حریم رودخانه اسكان نیابند.
به گزارش ایرنا بارندگی شبانه روز گذشته موجب آبگرفتگی برخی معابر و خیابانهای سطح شهر دزفول شد البته تاكنون موردی مبنی بر بروز خسارت بر اثر بارندگی در شهرستان دزفول گزارش نشده است.
7278/3022