۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹
کد خبر: 83105674
T T
۰ نفر

پاسخ بي كلام راموس به تمسخر لاورن

۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹
کد خبر: 83105674
پاسخ بي كلام راموس به تمسخر لاورن

تهران- ايرنا- «سرخيو راموس» مدافع باشگاه رئال مادريد با ابراز علاقه به عكسي در صفحه خود در شبكه اجتماعي اينستاگرام به تمسخر «دژان لاورن» مدافع تيم ملي كرواسي پاسخي بي كلام داد.

به گزارش ايرنا، روزنامه ماركاي اسپانيا روز دوشنبه نوشت: بازيكن ملي پوش تيم ليورپول در اظهارنظرهايي تمسخر آميز با جمله «راموس با آرنجش آدم مي كشد» از مدافع خشن باشگاه مادريدي انتقاد كرده و تيم ملي اسپانيا را «دار و دسته» خوانده بود.
وي در پايان موج حملات خود، تنها پرچم كشور كرواسي را «ارزشمند» دانسته بود.
لاورن بازيكن ليورپول در جريان فينال فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا كه در نهايت با پيروزي و قهرماني كهكشاني ها به پايان رسيد، با مدافع متعصب تيم ملي اسپانيا و تيم رئال مادريد، وارد مشاجره و تنش شد. در جريان اين ديدار راموس در نبردي تن به تن با «محمد صلاح» ستاره مصري ليورپول باعث در رفتن كتف وي و در نتيجه خروج زودهنگامش از زمين بازي شد. از آن زمان تاكنون تنش بين اين 2 بازيكن ادامه داشته است.
اين در حالي است كه «يورگن كلوپ» سرمربي ليورپول هم پس از گذشت چند ماه از شكست مقابل رئال مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا، با انتقاد شديد از راموس به دليل خطا روي صلاح در اظهار نظري اذعان كرده بود كه راموس مهاجم تيمش را «درست مثل يك كشتي گير ضربه فني» كرده است.
راموس در پاسخ به انتقادها و حملات تند لاورن، در شبكه اجتماعي اينستاگرام پستي را لايك كرد كه در آن تصوير راموس با جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا در حالي ثبت شده كه لاورن در گوشه تصوير مغموم از باخت و از دست دادن جام، صورتش را با دستهايش پنهان كرده است.
با اين وجود، ظاهرا پاسخ بي كلام راموس، حسابي لاورن را سر جايش نشانده است...
ورزشي**3991**9129
۰ نفر