۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83108355
T T
۰ نفر

پیكرهای مطهر سه شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83108355
پیكرهای مطهر سه شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

قم - ایرنا - پیكرهای مطهر سه شهید از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و به خاك سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیكر شهیدان حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، اكبر امیری و طاهر یعقوبی از شهدای تیپ فاطمیون، بر روی دوش مردم شهید پرور قم ‌از مسجد امام حسن عسكری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بدرقه شد.
سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم، قشرهای گوناگون مردم، فرماندهان، سپاهیان، بسیجیان، كسبه و طلاب حوزه های علمیه همراه با خانواده های این شهیدان، در مراسم تشییع شركت و پیكر مطهر آنها را گلباران كردند.
مشایعت كنندگان با در دست داشتن تصاویری از این شهدا و پرچم های یا حسین(ع) و یا زینب(س)، شعارهای «مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل» سردادند و این گونه انزجار خود را از جنایت های تكفیری ها در منطقه از جمله سوریه اعلام كردند.
پیكر مطهر این شهیدان پس از طواف بر گرداگرد مضجع شریف حضرت معصومه(س) و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برای خاكسپاری در كنار همرزمانشان به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.
7406/ 1175
۰ نفر