۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 83110827
T T
۰ نفر

«كتاب‌باز» امشب میزبان سالار عقیلی

۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 83110827
«كتاب‌باز» امشب میزبان سالار عقیلی

تهران - ایرنا - برنامه فرهنگی «كتاب‌باز»، مطابق هفته های گذشته و این بار میزبان سالار عقیلی هنرمند عرصه موسیقی و خواننده كشور خواهد بود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، عقیلی در برنامه امشب درباره شاعران محبوب خود حافظ، سعدی و مولانا، چگونه می‌شود برای شناخت موسیقی ایرانی كتاب خواند، سخن خواهد گفت.
خواننده ترانه « جانم من فدای ایران » ، همچنین درباره كتاب‌هایی كه درباره تئوری موسیقی به زبان فارسی وجود دارند و معیارهایش برای انتخاب شعرهای نو و كلاسیك به گفتگو می پردازد.

** كاكاوند و شیرینی های شعرو ادبیات فارسی

در بخش دوم برنامه كتاب باز كه بخش ثابت شنبه شب‌ها است، «رشید كاكاوند» درباره شیرینی‌های شعر و ادبیات فارسی صحبت خواهد كرد.
علاقه مندان می توانند تكرار این برنامه فرهنگی را ساعت یك بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روی آنتن این شبكه به تماشا بنشینند.
«كتاب‌باز» در فصل جدید خود در قالب یك مقدمه با پنج رویكرد اعم از داستان نویسی و شعر، ورزش، ادبیات آیینی و ارزشی، سینماگران و هنرمندان عرصه نمایش و گریزی به موضوعات متفاوت برنامه‌های گذشته پخش می شود.
«كتاب‌باز» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبكه نسیم پخش می‌شود.
فراهنگ**خ.ع ** 1355 **