۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83118600
T T
۰ نفر

همدان پيشتاز ليگ برتر تيروكمان كشور شد

۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 83118600
همدان پيشتاز ليگ برتر تيروكمان كشور شد

همدان- ايرنا- رئيس هيات تيراندازي با كمان همدان گفت: تيم امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان همچنان پيشتاز رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان كشور است.

حميدرضا ياري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تيم در هفته ششم ليگ برتر تيراندازي با كمان كشور و در ماده ريكرو مردان چهار بر يك ميعاد بروجن را برد و به صدرنشيني خود در اين رقابت ها ادامه داد.
وي بيان كرد: امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان با 31 امتياز بالاتر از تيم هاي ناجا و سپاهان اصفهان در صدر جدول رده بندي ريكرو مردان است.
ياري خاطرنشان كرد: ششمين هفته از مسابقات ليگ تيراندازي با كمان در رشته‌هاي ريكرو و كامپوند در بخش مردان به ميزباني هيات قم، مس كرمان و هيات كرمان در سايت تيراندازي با كمان ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.
وي افزود: همچنين تيم ريكرو بانوان همدان با 16 امتياز در حالي جايگاه سومي جدول رده بندي ليگ برتر را در اختيار دارد كه اختلاف اين تيم با صدر جدول تنها 2 امتياز است.
رئيس هيات تيراندازي با كمان همدان يادآور شد: تيم كامپوند همدان نيز در ليگ برتر كشور با هشت امتياز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
ياري اضافه كرد: تيم امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان بخت نخست قهرماني در فصل جاري ليگ برتر تيراندازي با كمان كشور است.
هيات هاي كيش، نفت اميديه، همدان، پاس قوامين، نيك خودرو، بيمه سينا، پاكان، سولار پليمر، ققنوس خرمدره، ويلانچ گيلان، شهرداري رشت، مس كرمان، هيات كرمان، ميعاد بروجن، ياران جنوب، كوشك شهركرد، هيات قم، فولاد مباركه سپاهان، ذوب آهن و هيات اصفهان در اين دوره از مسابقات حضور دارند.
نهمين دوره ليگ خارج از سالن تيراندازي با كمان با عنوان جام خليج فارس در رشته هاي ريكرو و كامپوند و در 2 بخش آقايان و بانوان پيگيري مي شود.
7520/2087