پس از روي كارآمدن دولت تدبير و اميد و فعاليت تيم جديد مديريتي در سازمان تامين اجتماعي ، روند ارائه خدمات الكترونيك به مراجعان و مخاطبان سرعت گرفت، اين كار به پشتوانه ماه ها كار تخصصي و نظر كارشناسي مديران و كارشناسان محقق شد.
در اين رابطه اقدام به تعبيه لينك « خدمات الكترونيك» در سايت اصلي سازمان به منظور معرفي بيشتر خدمات شده است.
عباس حميدي زاده روز يكشنبه در گفتوگو با خبرنگار ايرنا افزود: از ابتداي سال 1397 تاكنون ، 188 ميليارد و 415 ميليون ريال براي افراد تحت پوشش پرداخت شد كه اين مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد دارد.
وي افزود: اين ميزان پرداختي در قالب تعهدات كوتاه مدت، بلند مدت ، مستمري و بيمه بيكاري به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.
حميدي زاده بابيان اينكه 63 درصد جمعيت شهرستان زير پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار دارند، ادامه داد: در مجموع 11 هزار و 200 نفر بيمه شده اصلي هستند.
اين مسئول اضافه كرد: در هشتماهه امسال 14هزار فقره دفترچههاي درمان صادر و همچنين اعتبار 45 هزار فقره دفترچه تمديد شد.
اين مسئول با اشاره به اينكه تأمين اجتماعي ابركوه 100ميليارد ريال مطالبات معوقه از كارگاههاي توليدي طلب دارد، يادآور شد: هماكنون هزار و 100 كارگاههاي توليدي ، فني و صنعتي فعال شهرستان تحت پوشش هستند كه 330 كارگاه از بخشودگي جرائم برخوردار شدند.
مركز شهرستان 53 هزارنفري ابركوه در140كيلومتري جنوب غربي شهر يزد قرار دارد.
7540/ 2047/
با اجراي طرح خدمات الكترونيك،
95 درصد مراجعه مردم به تأمين اجتماعي ابركوه كاهش يافت
۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۶
کد خبر:
83120255
يزد - ايرنا - رئيس تأمين اجتماعي شعبه ابركوه با اشاره به سياستهاي دولت تدبير و اميد در اجراي طرح خدمات الكترونيك گفت: 95 درصد مراجعه به اين نهاد كاهشيافته است.