۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۳
کد خبر: 83122856
T T
۰ نفر
ارتش لباس مقدس رزم،ايستادگي وپيشمرگي ملت ايران را بر تن دارد

تهران - ايرنا - فرمانده كل ارتش با تاكيد بر اينكه درجه داران بخش بسيار مهم و تعيين كننده در ارتش هستند، گفت: لباس مقدس ارتش، لباس رزم، ايستادگي، مقاومت و پيشمرگي ملت بزرگ ايران است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني ارتش، امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي در بازديد از مركز آموزش درجه داري جوادالائمه نزاجا افزود: اين مركز يك پادگان آموزشي و پرورشي است و به همين دليل همه چينش ها، رفتارها، وضعيت عمومي پادگان و برنامه هاي آن براي كار پرورش و آموزش تنظيم مي‌شود.
وي اظهار داشت: همان طور كه انتظار مي رود، اين پادگان، يك مركز خوب، مرتب، با برنامه و مطابق با توقعات و انتظارات مسئولان است.
فرمانده كل ارتش با بيان اين كه درجه داران بخش بسيار مهم و تعيين كننده در ارتش به شمار مي‌روند، خاطرنشان كرد: با نگاه به تاريخ دفاع مقدس مي بينيم كه تعداد شهدا و جانبازان‌‌ درجه‌دار به تناسب آمارشان از سايرين بيشتر است و اين امر سبب جلب توجه ويژه مسئولان به اين بخش مي شود.
وي ادامه داد: از دو سه سال پيش يك نوع آموزش جديد در ارتش براي كساني كه مي‌خواهند بخش درجه داري ارتش جمهوري اسلامي ايران را تكميل كنند شروع شده است و مركز آموزش جوادالائمه نيز جزو همان مراكزي است كه اين نوع آموزش‌ها را ارائه مي‌كند.
فرمانده كل ارتش گفت: علت حضور بنده و ساير همكاران در مركز آموزش جوادالائمه، تاكيد بر اهميت بخش درجه داري در ارتش، بررسي روند آموزش ها و گزارشات روزانه است.
وي ضمن تقدير از اقدامات و آموزش هاي فرماندهان، عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات اضافه كرد: در اين مركز، جوانان ولايتمدار، انقلابي، مومن و سلحشور را مشاهده كردم كه با آگاهي وارد ارتش انقلابي شده اند و به آينده خدمتي خود كاملا واقف هستند و داراي روحيه بالا براي دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي هستند.
امير سرلشكر موسوي اظهار اميدواري كرد: با ورود اين جوانان جديد و تزريق خون هاي تازه در رگ‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران، شاهد يك فصل جديدي در مجموعه ارتش باشيم.
وي با تاكيد بر اهميت پوشيدن لباس مقدس سربازي در ارتش تصريح كرد: همواره به خود و همه همرزمان عزيزم سفارش مي‌كنم كه آن نيت اوليه در پوشيدن لباس سربازي از ذهنمان خارج نشود، چرا كه ارتش جمهوري اسلامي ايران ماموريت دفاع از نظام مقدس اسلامي، استقلال كشور و حدود و ثغور ايران عزيز را دارد و هر كسي امروز اين لباس مقدس را به تن مي‌كند، لباس رزم، ايستادگي، مقاومت، صبر و پيشمرگي اين ملت بزرگ را انتخاب مي‌كند و هميشه بايد اين نيت در ذهنمان باشد و بدان پايبند باشيم.
فرمانده كل ارتش خاطر نشان كرد: بنا به فرمايشات فرماندهي معظم كل قوا كه علاوه بر مجتهد جامع شرايط و ولي امر بودن، مرجع تقليد ما نيز هستند، بسياري از امور و عمليات‌هاي نظامي فريضه است.
امير سرلشكر موسوي تصريح كرد: اگر ما هر كاري را كه انجام مي دهيم، نيت فريضه داشته باشيم و بتوانيم بدان پايبند باشيم، از جمله آدم هايي در دفتر فرشتگان و در دفتر صحيفه خداوند ثبت مي‌شويم كه دائم در نمازند و براي ما ثواب عبادت نوشته مي‌شود، آن هم عبادتي كه باعث اوج و عروج انسان مي‌شود.
سيام**1751**1535
۰ نفر