۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83125817
T T
۰ نفر

وحدت سلاح اصلی مقابله با توطئه دشمن است

۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83125817
وحدت سلاح اصلی مقابله با توطئه دشمن است

سنندج - ایرنا - خطیبان جمعه شهرستان های بیجار و سروآباد با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه به زدن به انقلاب و نظام اسلامی تاكید كردند وحدت، یكپارچگی و انسجام میان مردم و مسئولان، مهمترین مانع بر سر راه تحقق اهداف دشمن و به نتیجه رسیدن توطه های آنها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بیجار با اشاره به بهانه جویی آمریكا و برخی متحدانش از جمله انگلیس برای مقابله با ایران اسلامی گفت: توان موشكی و آزمایش نظامی كشورمان این روزها دستاویزی برای دشمن شده تا شاید از این طریق بتواند فشارهای خود را بیشتر كند.
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیجار اظهار داشت: دنیا به خوبی می داند ملت مسلمان ایران هیچگاه به دنبال هسته ای شدن و استفاده از سلاح های كشتار جمعی نبوده و پس از این هم چنین هدف و برنامه ای ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو افزود: این روز نماد استكبار ستیزی و هوشیاری ملت مسلمان ایران در مقابل قدرت های استكباری جهان و نماد وظیفه شناسی و احساس مسئولیت آحاد جامعه است.
حجت الاسلام مرادی یادآور شد: یكی از مهمترین مسایل جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با استكبار جهانی است كه در این راه همه آحاد مردم، گروه های سیاسی و احزاب، دانشجویان و دانش آموزان وظیفه مهم و سنگینی بر دوش دارند.
وی تاكید كرد: روز دانشجو كه معطر به خون پاك سه شهید است نماد هوشیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در خصوص مسایل روز كشور و مقابله با استكبار جهانی است.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 89 هزار نفر در 140 كیلومتری شرق سنندج قرار دارد.

** وحدت عامل قدرت و انسجام مردم و مسئولان برابر استكبار است
امام جمعه سروآباد گفت: یكی از مهمترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وحدت و انسجام مردم و مسئولان است كه باعث شده توطئه و تهدید دشمن آسیبی به این كشور نزند.
ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه سروآباد از مردم و مسئولان خواست در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مصرف مشروبات الكلی را بشدت نهی كرد و افزود: این كار باعث گسترش معضلات اجتماعی و ناامنی در جامعه می شود.
ماموستا سجادی اضافه كرد: مصرف مشروبات الكلی باعث نزول عقل و روان انسان شده و او را بسوی نابودی و انحطاط می كشاند.
امام جمعه سروآباد یادآور شد: افرادی كه مشروبات الكلی مصرف می كنند بعد از مدتی در زندگی روزمره خود احساس پوچی كرده و راه سعادت دنیوی و اخروی را گم و در مسیر تاریكی و ظلمت قرار می گیرند.
وی تاكید كرد: مصرف مشروبات الكلی توسط فرد مسلمان یكی از نقشه ها و توطئه های دشمنان برای نابودی جامعه اسلامی و سلطه جهان كفر بر جهان اسلام است لذا بر همه مسلمانان واجب است از توطئه شوم دشمن آگاه بوده و با هوشیاری مقابل آن بایستند.
ماموستا سجادی دشمن شناسی را یكی از ضرورت های جوامع اسلامی دانست و گفت: امروز دشمن با تمام قوای خود به جنگ با مسلمانان آمده و با انواع نقشه ها و توطئه های شوم و شیطانی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد كه بر مسلمانان واجب است دشمن شناسی را در خود تقویت كرده و اتحاد و یكدلی خود را حفظ كنند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مركزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 كیلومتری از سنندج مركز استان كردستان واقع شده و 24 كیلومتر مرز با كشور عراق دارد.
7354/9102