۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83127957
T T
۰ نفر

شركت‌های خودروساز عامل اصلی آشفتگی در بازار

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷
کد خبر: 83127957
شركت‌های خودروساز عامل اصلی آشفتگی در بازار

روزنامه ولایت در شماره جدید خود گفت و گویی با رییس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو قزوین داشته و به نقل از تیتر زده است كه شركت های خودروسازی عامل اصلی آشفتگی در بازار هستند.

مهدی اسلامی، در گفت ‌وگو با خبرنگار ولایت افزوده است: متاسفانه شركت‌های تولیدكننده خودرو در داخل كشور، باعث گرانی در بازار خودرو شده‌اند.
وی با اشاره به افزایش قیمت خودرو از سوی شركت‌های تولید‌كننده در روزهای اخیر، این اقدام را غیرمنطقی عنوان كرد و یادآور شد: خودروی پرشیا كه تا قبل از این با قیمت 46 تا 47 میلیون تومان از طریق شركت‌های دولتی عرضه می‌شد، با افزایش قیمت‌ها از سوی ایران خودرو، از این پس با حدود 85 میلیون تومان عرضه می شود.
رییس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو قزوین با تاكید بر اینكه مسبب اصلی آشفتگی در بازار خودرو شركت‌های خودرو‌سازی داخلی هستند؛ اضافه كرد: با توجه به ثبت نام خرید خودرو از سوی ایران خودرو باید صبر كرد و دید این اتفاق چه تاثیراتی بر بازار خودرو خواهد داشت.
نشریه ولایت تیتر اول خود را نیز به سخنان مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی قزوین اختصاص داده و به نقل از وی نوشته است 53 واحد تولیدی در این شهرك ها در آستانه بهره برداری قرار دارند.
حمید رضا خانپور در جریان بازدید از چند طرح صنعتی در شهرك صنعتی كاسپین گفت: هم اكنون 538 واحد تولیدی در شهرك ها و نواحی صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز هستند.
انتخاب اعضای مجمع خیرین قزوین، برپایی نمایشگاه ازدواج آسان در قزوین، سخنان رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان قزوین با تیتر صادرات بادمجان، قیمت آن را بالا برد از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013