۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
کد خبر: 83129117
T T
۰ نفر

زخمی شدن 9 صهیونیست در رام الله

۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
کد خبر: 83129117
زخمی شدن 9 صهیونیست در رام الله

تهران- ایرنا- 9 صهیونیست یكشنبه شب در عملیات یك فلسطینی در شهرك صهیونیست نشین عوفرا در نزدیكی رام الله در كرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش روز دوشنبه شبكه خبری المیادین، شهرك نشینان شب گذشته در حال رقص و پایكوبی در منطقه سلواد شمال رام الله بودند كه توسط یك فلسطینی هدف گلوله قرار گرفتند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در جستجوی این مبارز فلسطینی بلافاصله خانه های شهرك عوفرا و اطراف آن را مورد بازرسی قرار دادند.
این نظامیان شب گذشته وصبح امروز با یورش به مناطق مسكونی كرانه باختری و شهر قدس بیش از 20 فلسطینی از جمله دو خبرنگار و چند فعال اجتماعی را دستگیر كردند.
'سامح مناصره 'و'حسین شجاعیه' دو خبرنگار فلسطینی در خانه هایشان در عزبه الجراد شرق طولكرم و دیر جریر شرق رام الله دستگیر و لوازم آنها را توقیف شد.
گروه های مقاومت فلسطینی با تقدیر از این عملیات تاكید كردند كرانه باختری از گذشته تاكنون در حال مبارزه با اشغالگران و شهرك نشینان صهیونیست بوده وخواهد بود.
'عبداللطیف القانوع' سخنگوی جنبش حماس گفت: عملیات عوفرا تاكید مردم فلسطین بر تداوم مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست است.
جنبش جهاد اسلامی نیز تاكید كرد كه مردم مقاوم فلسطین به شهرك نشینان صهیونیست اجازه زندگی در امنیت وثبات دائمی در اراضی اشغالی را نخواهند داد.
'جنبش الاحرار' هم اعلام كرد عملیات قهرمانانه رام الله بیانگر اراده قوی مردم فلسطین برای تداوم مقاومت در غزه و مشت محكم بر دهان كسانی است كه مقاومت فلسطین را محكوم می كنند.
خاورم** 1453*1049
۰ نفر