۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 83132645
T T
۰ نفر
مسابقات بسكتبال قهرماني ليگ جوانان كشور در رشت آغاز شد

رشت - ايرنا - مسابقات بسكتبال قهرماني ليگ جوانان كشور از عصر چهارشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارس خبرنگار ايرنا در اين دوره از رقابت ها ، تيم هاي بسكتبال جوانان خانه بسكتبال رشت ، پارسه تهران ، آكادمي 24 مشهد و فراز تهران حضور دارند كه به صورت دوره اي با هم به رقابت مي پردازند.
در اولين ديدار برگزار شده اين دوره از رقابت ها ، تيم هاي بسكتبال جوانان پارسه و فراز تهران رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم بسكتبال جوانان فراز تهران با نتيجه 77 بر 56 حريفش را شكست داد تا اين مسابقات را با پيروزي آغاز كند.
رقابت هاي بسكتبال ليگ جوانان باشگاه هاي كشور به مدت سه روز در سالن اختصاصي بسكتبال مجموعه ورزشي شش هزار نفره شهداي رشت برگزار مي شود كه در نهايت تيم هاي اول و دوم اين گروه به مرحله بعدي اين رقابت ها صعود خواهند كرد.
سرپرست هيات بسكتبال استان در خصوص برگزاري اين مسابقات نيز گفت: رقابت بسكتبال ليگ جوانان باشگاه هاي كشور در هشت گروه برگزار مي شود كه گيلان يكي از ميزبانان مرحله اول اين رقابت هاست.
محمد رفيعي افزود: در پايان نيز دو تيم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند كرد كه در اين مرحله نيز 16 تيم راه يافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت مي پردازند تا در نهايت تيم هاي برتر اين مسابقات معرفي شوند.
7285 / 2007