۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83135188
T T
۰ نفر
53 پروژه بيمارستاني در دولت تدبير و اميد تكميل شده است

تهران- ايرنا- سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي اعلام كرد: از آغاز به كار دولت تدبير و اميد در سال 1392 تاكنون، 53 پروژه بيمارستاني در سطح كشور تكميل شده است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي، بخش عمده‌اي از پروژه‌هاي عمراني اين سازمان در حوزه بهداشت و درمان بوده است كه با بهره‌برداري از پروژه‌هاي بيمارستاني در شهرهاي مختلف پنج هزار و 420 تخت به مجموعه فضاهاي درماني كشور اضافه شده است.
براي احداث 53 بيمارستاني كه از سال 1392 تاكنون به بهره‌برداري رسيده‌اند حدود يك هزار و 325 ميليارد تومان هزينه شده است.
همچنين 18 بيمارستان ديگر نيز در شرف تكميل، تجهيز و بهره‌برداري هستند كه با بهره‌برداري از آنها سه هزار و 241 تخت به مجموعه فضاهاي درماني كشور اضافه مي‌شود.
به گزارش ايرنا، سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي سال گذشته موفق شد با وجود محدوديت‌هاي مالي هشت پروژه بيمارستاني در شهرهاي سيرجان، نهاوند، بروجرد، سراب، ابهر، قرچك، مراغه و بانه را تكميل و براي استفاده به وزارت بهداشت و درمان تحويل دهد.
سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي، بزرگترين سازمان تخصصي در احداث ساختمان هاي دولتي و عمومي در كشور است كه به منظور تمركز سياست گذاري، افزايش كيفيت، كاهش زمان اجرا و قيمت تمام شده و اجراي طرح هاي ساختماني و تاسيساتي دولتي، عمومي و عمران شهري در سراسر كشور فعاليت مي كند.
اين سازمان از سازمان هاي وابسته به وزارت مسكن و شهرسازي به شمار مي رود.
اقتصام**1108**2022
۰ نفر