۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۰
کد خبر: 83137843
T T
۰ نفر
گشایش نمایشگاه دریایی با حضور 240 شركت داخلی و خارجی

كیش -ایرنا - بیستمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران (2018 iranimex) امروز دوشنبه با شركت 240 شركت داخلی و خارجی، با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در كیش گشایش یافت .

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه دریایی در مركز نمایشگاه های بین المللی جزیره كیش و با هدف شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، ارائه توانمندی‌ها و آخـرین دستاوردهای صنایع، تأسیسات و سامانه‌های دریایی، بندری و فرا ساحلی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی برپا شده است .
در این نمایشگاه كه تا 28 آذر ادامه دارد ،آخرین تولیدات و دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی در بخش های كشتیرانی و حمل و نقل دریایی، صنایع كشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الكترونیك و مخابرات، حقوق دریایی، نقشه برداری و هیدروگرافی، تجسس و نجات دریایی، محیط زیست دریایی، گردشگری و تفریحات دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انجمن ها، اتحادیه ها، دانشگاه ها و علوم و فنون دریایی به نمایش گذاشته شده است .
نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران طی نوزده دوره ای كه از سالهای 1382-1397برگزار شده است همواره با استقبال چشمگیر صاحبان صنایع، بازرگانان، متخصصان، محققان و خبرنگاران داخلی و خارجی همراه بوده و توانسته نقش بسزایی در شناسایی و گسترش مناسبات تجاری و ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری بین مراكز صنایع دریایی و دریانوردی در سطح بین المللی ایفا نماید.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، هادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مظفری مدیرعامل منطقه آزاد كیش برگزار شد.
1339