۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹
کد خبر: 83138576
T T
۰ نفر
ديد افقي در گردنه خورشيد اشنويه به كمتر از 10 متر رسيد

مهاباد - ايرنا - رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اشنويه گفت: بروز مه غليظ، ديد افقي در گردنه خورشيد محور اشنويه - اروميه را به كمتر از 10 متر كاهش داده است.

محسن خادمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از شب گذشته به دليل مه غليظ و بارش برف، تردد در مسير اشنويه - اروميه به كندي صورت مي پذيرد.
وي افزود: راهداران از روز گذشته با آغاز بارش برف در محور اشنويه به اروميه در حال نمك پاشي و برف روبي اين محور هستند و خوشبختانه مشكلي در زمينه تردد به وجود نيامده است.
خادمي با بيان اينكه تردد در ديگر محورهاي مواصلاتي اين شهرستان نيز بدون مشكل در حال انجام است، از رانندگاني كه قصد تردد در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان را دارند خواست با رعايت اصول ايمني خودروهاي خود را به تجهيزات زمستاني به ويژه زنجيرچرخ مجهز كنند.
به گزارش ايرنا، ورود يك سامانه بارشي از روز /دوشنبه/ بيشتر نقاط آذربايجان غربي را فراگرفته و موجب بارش برف و باران در برخي شهرستان ها از جمله اشنويه شده است.
اين شهرستان كه در يك منطقه سردسير و كوهستاني واقع شده، داراي 82 كيلومتر راه اصلي و 180 كيلومتر راه فرعي و 2 راهدارخانه مركزي و آغبلاغ است.
9870/6185/3072