۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۲
کد خبر: 83139233
T T
۰ نفر
نظام اسلامي در 40 سالگي به رشد و بالندگي رسيده است

اصفهان- ايرنا- جانشين فرماندهي سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 40 سالگي انقلاب نشانه بالندگي، رشد، قوام و شكوفايي نظام مقدس اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سرتيپ دوم پاسدار مجتبي فداء روز سه شنبه، در آيين تكريم و معارفه فرماندهان ناحيه مقاومت بسيج سپاه سميرم در سالن اجتماعات اين ناحيه افزود : 40 سالگي نماد كامل شدن و پختگي است و امروز در آستانه اين تكامل الهي و انساني هستيم.
وي اظهارداشت : دشمنان انقلاب اسلامي در طول اين چهار دهه هر اقدام و توطئه اي كه خواستند با تاكتيك ها و نقشه هاي متفاوت اجرا كردند تا اين نظام مردمي را ساقط كنند.
وي خاطرنشان كرد: آنها در اين سال ها گاهي حوادث و جريان هاي مختلفي را رقم زدند و حتي در دي ماه سال گذشته بر موج مطالبات به حق بخش هايي از مردم سوار شدند تا به گمان خودشان ما را به زمين بزنند.
جانشين فرماندهي سپاه استان اصفهان ادامه داد: اتاق فكر و عمليات آمريكا و استكبار در هرات افغانستان در آن زمان تشكيل شد و 12 استان كشورمان را درگير كرد اما به حول و قوه الهي مردم با بصيرت عمل كرده و صف خودشان را از دشمنان و ضد انقلاب جدا كردند.
سردار فداء تصريح كرد: غربي ها تابستان داغي براي ما پيش بيني و تدارك ديده بودند اما امروز شاهديم خودشان گرفتار زمستاني داغ در قلب قاره اروپا شده اند.
وي با يادآوري اينكه در رژيم دست نشانده پهلوي 6 ميليون بشكه نفت به قيمت ناچيز به غربي ها مي داديم اما امروز در شرايط تحريم يك و نيم ميليون بشكه صادر مي كنيم و روي پاي خود ايستاده ايم.
به گفته وي نظام سلطه به سركردگي آمريكا تصمصم داشتند نگرش مسوولان جمهوري اسلامي را نسبت به آرمان ها و انقلاب تغيير دهند كه آن هم با حضور و نقش مهم رهبري خنثي شد و ناكام ماند.
جانشين فرماندهي سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان توطئه ديگر غربي ها را محدود كردن ايران در داخل مرزهاي سرزميني خود برشمرد و گفت: امروز شاهديم ظرفيت جبهه مبارزه با استكبار جهاني در منطقه و جهان شكل گرفته و روز به روز قوي تر و گسترده تر مي شود.
امام جمعه سميرم گفت : بسيج و سپاه پرورش يافته انقلاب اسلامي هستند و همين دو نيروي متحد دشمنان و نقشه هاي آنان را زمين گير كرده است.
حجت الاسلام سيف الله دهقاني فيروزآبادي تصريح كرد : بسيج و سپاه اميدي در دل دوستان ايجاد كرده و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي را ناكام و نا اميد كرد است.
وي گفت: مراقب اروپاي فريبكار هم باشيد و مشكلات مردم را با توان داخلي حل و فصل كنيد.
سرپرست فرمانداري سميرم با تقدير از عملكرد مردم و سپاه استان اصفهان و شهرستان سميرم در ساحنه سقوط هواپيماي شركت آسمان در سال گذشته افزود: حضور مردمي نيروهاي امدادي ، بسيجي و همه گروه ها بويژه سپاهيان و بسيجيان قابل تقدير بود.
محمدرضا عسگريان تاكيد كرد: سپاه و بسيج در بسياري از عرصه ها به همراه دولت فعاليت هاي خوبي در مسير محروميت زدايي و اختصاص تجهيزات درماني و بيمارستاني براي اين شهرستان داشته است.
در اين آيين از سرهنگ دوم پاسدار جواد فصيحي فرمانده سابقه اين نهاد قدرداني و سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابي به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه سميرم معرفي شد.
شهرستان 100 هزار نفري سميرم با افزون بر 22 هزار بسيجي در 160 كيلومتري جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026/