۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۴
کد خبر: 83139362
T T
۰ نفر
تبليغات اسلامي آستارا از صاحب نظران ترويج دين استقبال مي كند

آستارا - ايرنا - رئيس اداره تبليغات اسلامي آستارا اعلام كرد: اين اداره از صاحبان ايده و نظرهاي روشن منطبق بر قانون و دستورالعمل هاي سازماني، براي اجراي برنامه هاي تاثيرگذار و ترويج شعائر ديني و انقلابي در اين شهرستان استقبال و حمايت مي كند.

حجت الاسلام ابراهيم حاتمي عصر سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: استفاده از ظرفيت هاي مردمي و بهره مندي از برنامه هاي كاربردي براي تبيين آموزه هاي ديني و ارزش هاي انقلاب اسلامي، از راهبردهاي اداره تبليغات اسلامي آستاراست و از اين نظر، درب اداره به روي افراد داراي طرح و خلاقيت باز است.
وي افزود: عملياتي شدن برنامه هاي صاحب نظران عرصه تبليغات اسلامي، همراهي بيشتر مردم را در پي خواهد داشت و تاثير و نقش تشكل هاي اجتماعي را در اجراي بهتر برنامه ها افزايش خواهد داد.
وي ادامه داد: حوزه تبليغ دين و فرهنگ اسلامي علاوه بر روحانيان و مبلغان، به شخصيت هاي تاثيرگذار و صاحب فكر نياز دارد و با تبديل فكرهاي روشن به برنامه ها و آئين هاي موثر، گام هاي بلندي در اشاعه معارف ديني و اسلامي برداشته خواهد شد.
حاتمي همچنين از برنامه ريزي براي تاسيس يك كانون فرهنگي و تبليغي جهت برگزاري نخستين جشنواره استاني شعر آئيني و انقلابي در آستارا خبر داد.
او اظهار كرد: اين رويداد فرهنگي گامي براي شناسايي سرمايه هاي انساني در شعر آئيني و انقلابي، معرفي و تجليل شاعران و ادباي اين عرصه و ترويج محبت اهل بيت (ع) و آرمان هاي انقلاب اسلامي است كه با نظارت و هدايت اداره تبليغات اسلامي آستارا و در گستره استان گيلان برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت و 87 مسجد در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
7124/2007