۲ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷
کد خبر: 83144069
T T
۰ نفر
مرگ خاموش در100قسمت از مواد مخدر می گوید

تهران - ایرنا - ستاره اسكندری بازیگر كشورمان با اشاره به اینكه این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به كارگردانی احمد معظمی است ،گفت: داستان اصلی این سریال درباره مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و اثرات افیون بر جامعه است.

ستاره اسكندری روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات حضورش در این مجموعه صد قسمتی، گفت: از تابستان امسال مشغول فعالیت در پروژه تلویزیونی به نام «مرگ خاموش» هستم.
وی با تاكید بر اینكه به خاطر رعایت اخلاق حرفه ای در حیطه كاری خود، نمی تواند درباره نقش و حضورش در این سریال اطلاعاتی دراختیار دیگران بگذارد ، اظهار داشت: تنها می توانم بگویم كه داستان سریال مرگ خاموش رویكردی اجتماعی دارد و این پروژه تلویزیونی به آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر و تاثیرات این افیونی در افراد، خانواده ها و جامعه می پردازد.
این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون كشور خاطرنشان كرد: سریال مرگ خاموش به كارگردانی احمد معظمی، تهیه كنندگی ابولفضل صفری، نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب نژاد در صد قسمت به سفارش مركز سیما فیلم این روزها درحال تولید است.
اسكندری همچنین با اشاره به اینكه احتمال دارد همكاری او با این مجموعه تلویزیونی تا چند هفته دیگر به اتمام برسد ، گفت: هنوز زمان دقیقی برای به اتمام این پروژه تلویزیونی مشخص نشده اما به احتمال زیاد بازی من دراین سریال تا روزهای پایانی دی ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود عنوان كرد كه هنوز مشخص نشده كه مرگ خاموش چه زمان و از چه شبكه ای پخش خواهد شد.
به گفته اسكندری موضوع زمان پخش سریال و انتخاب شبكه را باید تهیه كننده كار عنوان كند اما تا آنجا كه مطلع هستم تاكنون درباره زمان پخش سریال مرگ خاموش و حتی شبكه ای كه قرار است این مجموعه تلویزیونی را پخش كند ، تصمیماتی گرفته نشده است.
بازیگر مجموعه شوق پرواز كه در این سریال با بازیگرانی چون سعید راد، جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، رضا مولایی، سامیه لك، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، پرویز فلاحی پور و حمید شریف‌زاده همبازی است با تاكید براینكه این روزها فعالیت دیگری به صورت همزمان با این پروژه، ندارد ،اظهار داشت: گاهی به خاطر حجم كاری زیاد دریك پروژه تلویزیونی نمی توان همكاری در پروژه دیگر را به صور همزمان پذیرفت، گاهی هم قرار دادها به گونه ای است كه در آن ذكر می شود كه بازیگر در طول مدت قرار داد باید در اختیار پروژه باشد و به هیچ وجه نباید بازی در پروژه دیگری را بپذیرد، با توجه به این مسائل در حال حاضر با پروژه تلویزیونی و سینمایی دیگری همكاری ندارم و فقط در حیطه تائتر فعالیت دارم.
این هنرمند با اشاره به اینكه به عنوان تهیه كننده در تئاتر «خانه برناردا آلبا» فعالیت دارد ، افزود: این نمایش به كارگردانی علی رفیعی از آذرماه به روی صحنه رفته و من به عنوان تهیه كننده در كنار كارگردان با بازیگرانی چون رویا تیموریان، مریم سعادت همكاری می كنم.
ستاره اسكندری تاكنون در مجموعه های تلویزیونی چون «مرگ تدریجی یك رویا»، «با من بمان»، «هفت سین»، «فاكتور هشت»، «زعفرانی»، «شوق پرواز»، «تا صبح»، «ماجرای خانه شماره 13»، «نرگس» و «حیرانی» نقش آفرینی كرده است.
فراهنگ **9210 ** 1355 **