۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83145383
T T
۰ نفر

بزرگان «كلش آف كلنز» در شبكه مستند

۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83145383
بزرگان «كلش آف كلنز» در شبكه مستند

تهران- ايرنا- «پول بده بازي كنم» نام مستندي به كارگرداني «محسن نجفي مهري» است، اين مستند درباره بازي رايانه اي اعتياد آور كلش آف كلنز و تاثير اين بازي روي زندگي برخي افراد است و در جديدترين قسمت برنامه «به اضافه مستند» فردا به روي آنتن شبكه مستند خواهد رفت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، ششمين قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسي مستند «پول بده بازي كنم» ساخته محسن نجفي مهري از شبكه مستند به روي آنتن خواهد رفت.
پس از پخش مستند، حسن كريمي قدوسي، مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي و حسن مهدي اصل، از توليدكنندگان بازي‌هاي رايانه‌اي، مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع اعتياد به بازي‌هاي كامپيوتري، آسيب‌ها و تبعات آن و لزوم توجه به ساخت بازي‌هاي كامپيوتري ايراني صحبت خواهند كرد علاوه بر اين، محمدتقي فهيم و سعيد قطبي‌زاده به نقد و بررسي فرمي اين مستند خواهند پرداخت.
مستند «پول بده بازي كنم»، داستان عجيب و غريب اعتياد به بازي‌هاي كامپيوتري و به ويژه بازي «فلش آف كلنز» است. اين مستند هم‌چنين به اتفاقات پشت پرده و باورنكردني اين بازي رايانه‌اي پرداخته و ضمن مرور بر چند سوژه، وارد اتفاقاتي مي‌شود كه به واسطه اين بازي، زندگي آنان را از هم پاشيده است.
سوژه مستند «پول بده بازي كنم»، چند فرد است كه هر كدام با قصد و نيتي خاص، كلش آف كلنز بازي مي‌كنند.
كارگردان اين مستند تلاش كرده است تا با ورود به زندگي اين افراد و همراه شدن با اتفاقات روزمره‌شان، تصاويري متفاوت را از زندگي كساني كه به صورت افراطي بازي كامپيوتري مي‌كنند به تصوير بكشد. بسياري از اين افراد، دستاوردهاي زندگي‌شان را به واسطه اين بازي از دست داده و در مقابل عده‌اي نيز سودهاي ميليوني از فروش اكانت خود كسب مي‌كنند.
اين مستند نيمه بلند كه در جشنواره تلويزيوني مستند نيز حضور داشت و راي بالايي كسب كرد، اكنون در برنامه «به اضافه مستند» به نمايش درخواهد آمد.
اين قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 4 دي ساعت 20:30 از شبكه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهاي چهارشنبه 5 دي ساعت 9 و جمعه 7 دي ماه ساعت 13:30 است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلويزيوني شبكه مستند است كه به پخش مستندهاي ديده نشده در تلويزيون و بحث كارشناسي پيرامون موضوع مستند مي‌پردازد. اين برنامه با اجراي سيدمحمدعلي صدري‌نيا و كارگرداني محمدرضا رضاييان با دكوري جديد و آيتم‌هايي متنوع سه‌شنبه‌هاي هرهفته ساعت 20:30 به روي آنتن شبكه مستند مي‌رود.
فرهنگ**9210** 9053
۰ نفر