۵ دی ۱۳۹۷، ۹:۴۸
کد خبر: 83147870
T T
۰ نفر
حضور 6 داور ايراني در مسابقات جهاني تيروكمان

تهران- ايرنا- براي نخستين بار با دعوت فدراسيون بين المللي تيراندازي با كمان، 6 داور كشورمان مسابقات جهاني اين رشته را قضاوت مي كنند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، اين مسابقات در كشورهاي آلمان، هلند و اسپانيا برگزار مي شود.
بر اساس اعلام فدراسيون تيراندازي با كمان اسامي داوران دعوت شده توسط فدراسيون جهاني به شرح زير است:
حسين نصيري نژاد مسابقات مرحله چهارم جام جهاني در آلمان (10 تا 16 تيرماه 98) را قضاوت خواهد كرد و غزاله رسولي داور بين المللي كشورمان مسابقات قهرماني جهان معلولين و سهميه پارالمپيك به ميزباني هلند (13 تا 19 خردادماه) و قهرماني جهان و سهميه المپيك (هلند20 تا 26 خردادماه ) را داوري مي كند.
همچنين قضاوت مسابقات قهرماني جهاني معلولين و سهميه پارالمپيك در هلند (13 تا 19 خرداد ماه) به داود نعمتي نيا سپرده شده و نسرين قشقايي نيز مسابقات مرحله سوم جام جهاني در تركيه (30 ارديبهشت تا 5 خردادماه) را داوري مي كند.
داور بين المللي جوانان ايران زهرا فهيم نيز مسابقات قهرماني جوانان جهان در اسپانيا (28 مرداد تا 3 شهريورماه) را قضاوت خواهد كرد و شهرزاد الهياري مرحله دوم جام جهاني چين (16 تا 22 ارديبهشت ماه) را داوري مي كند.
با توجه به افزايش تعداد داوران بين المللي در جهان و كاهش تعداد مسابقات جهاني، در هيچ زماني انتصاب تعداد 6 داور از يك كشور انجام نگرفته كه اين انتصاب پيرو عملكرد خوب در مسابقات جهاني گذشته و همچنين قبولي امتحان تمديد اعتبار بين المللي با امتياز بيش از 5/96 صورت گرفته است.
ورزشي**9128**1597
۰ نفر