۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
کد خبر: 83155312
T T
۰ نفر
مجتمع صنعتی گوشت اردبیل حاضر به پرداخت بدهی نیست

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مجتمع صنعتی گوشت اردبیل تاكنون بدهی خود را به بانك ملی پرداخت نكرده است.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز سه شنبه در جلسه كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری اردبیل افزود: مجتمع صنعتی گوشت اردبیل بیش از 2 هزار میلیارد ریال بدهی به بانك ملی دارد كه باید تعیین تكلیف شده و تمامی بدهی ها تسویه شود.
وی اضافه كرد: با وجود گذشت مدت زمان طولانی، خریداران این مجتمع از زمان واگذاری تاكنون، وجهی از این بابت به بانك ملی پرداخت نكرده اند.
عتباتی گفت: این مجتمع به قیمت حدود 40 میلیارد ریال واگذار شده بود و در حال حاضر ارزشی بیش از 100 میلیارد تومان پیدا كرده است.
دادستان مركز استان اردبیل بیان كرد: مجتمع صنعتی گوشت اردبیل یكی از كشتارگاه های مدرن و از ظرفیت‌ های فوق العاده این استان در زمینه كشتار صنعتی دام و تهیه مواد پروتئینی همچون سوسیس و كالباس بود كه در سال 85 به بخش خصوصی واگذار شد.
مجتمع صنعتی گوشت اردبیل در سال 1367 تاسیس شد.
این مجتمع از مجهزترین مجموعه های فرآوری صنعتی گوشت بهداشتی در كشور با ظرفیت كشتار روزانه چهار هزار راس دام و 250 راس دام سنگین در زمینی به مساحت 50 هكتار و با زیربنایی در حدود 45 هزار متر مربع در 14 كیلومتری اردبیل احداث شده است.
این مجتمع در سال 85 به بخش خصوصی واگذار شد.
6016/7110