۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰
کد خبر: 83155361
T T
۰ نفر
جانشین وزیر دفاع: برای مقابله با تهدیدات آماده هستیم

تهران- ایرنا- جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریكا و رژیم‌ صهیونیستی قد علم كرده است و كاملا برای دفاع آماده هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ قاسم تقی زاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتامیه مسابقات قرآنی وزارت دفاع كه در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در روزهای پایانی زندگی با وجود تمام مشكلات بر مطالعه قران و توسعه آن در جامعه هواره تاكید داشتند.
وی با بیان اینكه در وزارت دفاع علاوه بر تخصص به تعهد و عمل به قران را نیاز داریم، گفت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت كه هر چه در عملیات فاو اتفاق افتاد و هر آنچه اخیرا توسط مدافعان حرم عراق و سوریه و الحدیده رخ داد نتیجه قرائت قرآن رزمندگان در وسط میدان جنگ بود.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینكه تسلیحات ساخته شده در ایران با توكل بر خداوند و تلاوت قران ساخته شده اند، گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریكا و رژیم‌ صهیونیستی قد علم كرده است و معتقدیم كه اگر اتفاقی رخ دهد كاملا برای دفاع آماده هستیم.
سردار تقی زاده عنوان كرد: 25 هزار نفر از كاركنان وزارت دفاع و خانواده های آنها در طرح توسعه، آموزش و تربیت آموزش قران كریم مشاركت دارند.
وی با بیان اینكه تخصص تعهد و تدبیر در انتخاب مدیران وزارت دفاع در نظر گرفته خواهد شد، گفت: ما باید در تراز شهدا كار كنیم و سنگی باشیم به سمت كسانی كه در جامعه ‌كارهای بدی همچون دزدی و اختلاس كردند كه البته عده كمی هستند.
سیام* 9612*1751**1535
۰ نفر