۲۰ دی ۱۳۹۷، ۸:۲۲
کد خبر: 83165425
T T
۰ نفر
نمايندگان مجلس در صدد رفع مشكل معلمان هستند

يزد - ايرنا - نماينده مردم حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان با همكاري دولت به دنبال رسيدگي به مطالبات به حق معلمان هستند و برنامه هاي خود را تا رسيدن به نتيجه مطلوب پيگيري خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدرضا صباغيان بافقي چهارشنبه شب در جمع گروهي از معلمان شهرستان مهريز در كانون فرهنگي تربيتي شهيد كشاورزي افزود: رسيدگي به وضعيت اقتصادي و معيشتي، محور پيگيري هاي نمايندگان است.
وي با اشاره به نقش موثر فرهنگيان در تربيت صحيح نسل جوان ، دانش افزايي و توسعه جامعه افزود: معلمان براي انجام وظايف خطير خود در عرصه تعليم و تربيت نبايد هيچ دغدغه اي داشته باشند.
نماينده مردم شهرستان هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه در مجلس خاطر نشان كرد: هرچند براي رسيدگي به مشكلات فرهنگيان كارهايي خوبي انجام شده است ولي كافي نيست.
به گفته صباغيان بافقي، نمايندگان مجلس بر حسب وظايفي كه در2 بخش قانونگذاري و نظارت دارند، به تلاش هاي خود براي رسيدگي به خواسته هاي برحق فرهنگيان ادامه مي دهند تا مطالبات آنها محقق شود.
در اين جمع تعدادي از معلمان به خواسته هاي خود در رسيدگي به وضعيت معيشتي، بيمه تكميلي و توجه به رفاه اين قشر تاكيد كردند.
مهريز يك هزار معلم شاغل دارد.
اين شهرستان با10 هزار دانش آموز و 100 مدرسه، مركز آن در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است.
7536/ 2047/