۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
کد خبر: 83167419
T T
۰ نفر
نمايشگاه آثار مكتوب جشنواره قرآن سمنان گشايش يافت

سمنان- ايرنا- نمايشگاه 83 اثر رسيده به بخش مكتوب جشنواره قرآن و عترت استان سمنان در گرمسار گشايش يافت.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان روز شنبه در گفت و گو با ايرنا بيان كرد: آثار رسيده به اين بخش از جشنواره قرآن و عترت استان سمنان در نگارخانه بهار گرمسار به مدت يك هفته براي بازيد علاقه مندان به نماش درآمده است.
مجتبي نورمحمدي، سي ام آذر را آخرين مهلت ارسال اثر به اين بخش از جشنواره عنوان كرد و افزود: فراهم آوردن بستر مناسب براي ارائه آثار مكتوب توليد شده با موضوع قرآن و عترت(ع)، استفاده از ظرفيت هاي مؤلفان و پژوهشگران در پرداختن به مفاهيم قرآني و ديني و ايجاد بانك اطلاعاتي از مؤلفان و پژوهشگران قرآني و سيره اهل بيت و توسعه فعاليت هاي فرهنگي مذهبي از اهداف برگزاري اين بخش است.
وي اضافه كرد: جشنواره قرآن و عترت در بخش هاي مختلف داستان كوتاه، تعزيه، سرود، تواشيح و آثار مكتوب در آبان ماه 97 فراخوان شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان ادامه داد: 83 اثر رسيده به بخش آثار مكتوب شامل ٥٩ پايان نامه، ١٢ كتاب و ١٢ مقاله است.
برنامه هاي هفته قرآن و عترت گرمسار شامل برپايي نمايشگاه بزرگ كتاب در موضوعات علوم قرآني، كتابهاي تخصصي و عمومي، آثار مكتوب ارسال شده به دبيرخانه،نرم افزار و بازي هاي فكري كودكان و نوجوانان،برگزاري محفل قرآني، مسابقات فرهنگي هنري و كارگاه هاي خوشنويسي و نقاشي است.
7342م/6103