۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۲۵
کد خبر: 83172051
T T
۰ نفر
80 ميليارد ريال طرح در چالدران افتتاح مي شود

اروميه - ايرنا - فرماندار چالدران گفت: همزمان با ايام الله دهه فجر 80 ميليارد ريال طرح عمراني در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايرنا حسن محمدزاده روز سه شنبه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود: علاوه بر آن، طرح هايي به ارزش 16 ميليارد و 500 ميليون ريال همزمان با دهه مبارك فجر در اين شهرستان كلنگ زني مي شود.
وي با گراميداشت فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پشتوانه مردمي را عامل پيروزي انقلاب و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و اضافه كرد: به پشتوانه و حمايت دائمي مردم هرگز به اين انقلاب آسيبي نخواهد رسيد.
وي بر حركت جهادي و تلاش مضاعف مديران ادارات تأكيد كرد و ادامه داد: فعاليت مثبت و موثر مديران دستگاه هاي اجرايي و پيگيري مرتب كمبودها در سطح شهرستان منجر به پيشرفت و كاهش مشكلات در چالدران خواهد شد.
فرماندار چالدران وجود سازمان هاي مردم نهاد را يك ظرفيت ارزشمند براي كمك به حل مشكلات عنوان كرد و از مديران دستگاه هاي دولتي خواست تا با فعال كردن سازمان هاي مردم نهاد ارتباط بين مردم و مسوولان را تقويت كند.
محمدزاده با اشاره به حضور پررنگ و موثر بنياد علوي و اقدامات انجام شده از سوي اين بنياد براي اجراي طرح هاي آباداني و پيشرفت چالدران اضافه كرد: سرمايه گذاري هلدينگ كشاورزي كميته امداد امام خميني (ره) از جمله اقدامات نظام براي خدمت به مرزنشينان در راستاي توسعه پايدار و رفع معضل اشتغال و رشد در شاخص هاي توليدي، كشاورزي و دامداري است كه اميدواريم اين نوع اقدامات روز به روز افزايش يابد.
وي با بيان اينكه اختلاف هاي مديران اداري بايد در فرمانداري مطرح و حل شود، گفت: اگر مسوولي خارج از اين روند توصيه شده عمل كند، برخورد و تعيين تكليف خواهد شد.
وي افزود: پرهيز از نگاه تبعيض آميز به مردم، خودداري از استفاده نابجا از بيت المال، حضور دائم در شهرستان، انجام خريدهاي دولتي و شخصي از اصناف شهرستاني، تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به مشكلات مردم از جمله مواردي است كه مديران بايد توجه ويژه اي در اين خصوص داشته باشند.
نماينده مردم شهرستان هاي ماكو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه شيطنت هاي استكبار عليه كشور را بي نتيجه دانست و بيان كرد: تا زماني كه مردم مدافع راه استقلال و آزادي ايران هستند، تهديدهاي دشمن بي اثر خواهد بود.
عين الله شريف پور اضافه كرد: مسوولان بايد خدمات خود را بي منت به مردم عرضه كنند زيرا ما خادم مردم هستيم و يكي از مهمترين وظايف مديران و كارمندان ارائه خدمت بي منت است و اين شعار بايد هميشه سرلوحه كار ما باشد.
وي ادامه داد: تمام مسوولان وظيفه دارند فعاليت ها و عملكرد خود را از طريق رسانه ها منتشر و همكاري و تعامل خوبي با رسانه ها داشته باشند تا مردم در جريان امور قرار گيرند.
به گزارش ايرنا، شهرستان چالدران از شهرهاي محروم در شمال آذربايجان غربي است؛ در دولت تدبير و اميد اعتبار اجراي طرح هاي عمراني در اين شهرستان به صدها برابر دولت هاي گذشته رسيده و روند توسعه آن شتاب خوبي گرفته است.
برنامه هاي ويژه دهه مبارك فجر از اوايل بهمن ماه امسال آغاز مي شود.
8137/3072