۲۵ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۴۷
کد خبر: 83172365
T T
۰ نفر

شكست اميدهاي فوتبال ايران برابر تاجيكستان

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۴۷
کد خبر: 83172365
شكست اميدهاي فوتبال ايران برابر تاجيكستان

تهران- ايرنا- تيم فوتبال اميد ايران در نخستين بازي از تورنمنت چهارجانبه قطر برابر تاجيكستان قرار گرفت و با نتيجه 2 بر يك شكست خورد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، شاگردان زلاتكو كرانچار از دقايق ابتدايي اين مسابقه كنترل بازي را در اختيار گرفتند و در دقيقه ٣ با ضربه وحيد نامداري موفق به گشودن دروازه حريف شدند.
ارسال ساكي از جناح راست با ضربه تمام كننده نامداري ايران را به گل اول اين تورنمنت رساند.
بازيكنان ايران در ادامه باز هم فشار زيادي روي دروازه حريف وارد كردند و صاحب موقعيت هاي متعدد گلزني شدند اما تاجيكستان در دقيقه ٣٨ بازي را به تساوي كشاند تا نيمه اول بازي با تساوي يك بر يك به پايان برسد.
تيم فوتبال اميد ايران در نيمه دوم هم صاحب توپ و ميدان بود اما بر خلاف روند بازي روي يك ضد حمله در دقيقه ٥٠ تاجيك ها به گل دوم رسيدند. شاگردان كرانچار تا پايان بازي حملات متعددي روي دروازه حريف داشتند و بارها صاحب موقعيت گلزني شدند اما در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود تاجيكستان تمام شد.
شهاب عادلي، اميد نورافكن، عليرضا آرتا، محمد مسلمي پور، حسين ساكي، سينا زامهران، مهدي مهدي خاني، مهدي قائدي، وحيد نامداري، امير روستايي و محمد رضا آزادي ١١ بازيكن تيم اميد در اين مسابقه بودند.
دومين مسابقه اين تورنمنت نيز ساعت 19 و 30 دقيقه بين 2 تيم قطر و كويت انجام خواهد شد.
ورزشي ** 1528 **9129