۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83193303
T T
۰ نفر

زنگ انقلاب در مدارس گيلان نواخته شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83193303
زنگ انقلاب در مدارس گيلان نواخته شد

رشت - ايرنا- در دومين روز از دهه مبارك فجر و به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي زنگ انقلاب امروز (شنبه) همزمان با سراسر كشور در بيش از پنج هزار واحد آموزشي استان گيلان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، با نواخته شدن زنگ انقلاب در مداس استان گيلان، مسئولان، مديران و مربيان واحدهاي آموزشي با حضور در جمع دانش آموزان در رابطه با انقلاب اسلامي، چگونگي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي به رهبري امام خميني (ره) و فداكاري ها و ايثارگري هاي شهدا سخن گفتند.
همزمان با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در واحدهاي آموزشي استان گيلان دانش آموزان و مسئولان مدرسه بار ديگر با آرمان هاي امام راحل بنيانگذار جمهوري اسلامي، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا بيعتي دوباره بستند.
دانش آموزان استان گيلان نيز قبل از آغاز دهه مبارك فجر و چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با آذين بندي مدرسه و كلاس هاي خود به استقبال آغاز چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي رفتند.
به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر برنامه هاي مختلفي در واحدهاي آموزشي استان گيلان با هدف انتقال مفاهيم انقلاب اسلامي به كودكان و نوجوانان در قالب فعاليت هاي مختلف فرهنگي و هنري برگزار مي شود.
برگزاري 40 ويژه برنامه ميز مطالبه از مسئولان در قالب طرح نون، پنير و صحبت، قصه گويي با عنوان چهل قصه انقلاب در مدارس ماسال و نمايش عروسكي (گل اومد بهار اومد) توسط اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در اين شهرستان، برگزاري مسابقه نقاشي و خاطره نويسي از جمله اين برنامه هاست.
گيلان داراي بيش از 391 هزار دانش آموز است كه در بيش از پنج هزار واحد آموزشي استان تحصيل مي كنند.
7286/2007