15هزار نفر از نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي ديدن كردند

زاهدان- ايرنا- سرپرست فرمانداري زاهدان گفت: 15هزار نفر از مردم سيستان و بلوچستان از 12 بهمن تا چهارشنبه شب از نمايشگاه دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي در اين شهر ديدن كردند.

ابوذر مهدي نخعي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين نمايشگاه 50دستگاه دولتي و نهاد انقلابي دستاوردهاي چهل ساله خود را در قالب 170 غرفه به نمايش گذاشتند و در حين برگزاري نمايشگاه خدمات روزمره خود را به مردم ارائه كردند.
وي به برپايي ميزخدمت در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: از همان روز اول بازگشايي نمايشگاه ميزخدمت فعال شده و مديران ادارات كل آب و فاضلاب روستايي، آب و فاضلاب شهري، صنعت، معدن و تجارت، ثبت احوال، تعاون، كار و رفاه اجتماعي، جهاد كشاورزي، كميته امداد امام خميني (ره)، بهزيستي، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، ورزش و جوانان، شركت گاز و شركت نفت به همراه شوراي معاونان خود براي ارائه خدمت و رسيدگي به مشكلات مردم در اين بخش از نمايشگاه حاضر شدند.
سرپرست فرمانداري زاهدان تصريح كرد: علاوه بر مردم وزير امور اقتصادي و دارايي و رئيس صندوق كارآفريني اميد كشور نيز از دستاوردهاي دستگاه هاي اجرايي سيستان و بلوچستان در طول چهل سال اخير ديدن كردند.
وي افزود: در طول مدت برگزاري نمايشگاه برنامه هاي جانبي مانند سخنراني معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري سيستان و بلوچستان در جمع ريش سفيدان و همچنين برپايي جشن انقلاب برگزار شد.
نخعي ضمن تشكر از حضور مردم در اين نمايشگاه خاطر نشان كرد: نمايشگاه دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي با استقبال خوب مردم و مسئولان سيستان و بلوچستان همراه شد.
به گزارش ايرنا نمايشگاه دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي از 12 تا 17 بهمن در محل دائمي نمايشگاه هاي زاهدان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و شب گذشته به كار خود پايان داد.
9908**3213