۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83202650
T T
۰ نفر
«جام تختی » امسال نمره قابل قبولی گرفت

كرمانشاه- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون كشتی گفت: مسابقات جام جهان پهلوان تختی در كرمانشاه بسیار خوب برگزار شد و از لحاظ كمی و كیفی نمره قابل قبولی گرفت .

علیرضا رضایی روز جمعه در حاشیه مسابقات كشتی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه چیز طبق برنامه پیش رفت و رقابت ها از نظم و ترتیب خوبی برخوردار بود و علاقه مندان به این رشته از دیدن رقابت های مهیج لذت بردند.
وی ادامه داد: مسابقات جام تختی امسال از لحاظ كمی و كیفی نمره قابل قبولی گرفت و بخصوص در مسابقات فینال همه دیدند كه رقابت ها بسیار نزدیك دنبال می شد.
رضایی یادآوری كرد: امسال تیم های خوبی به مسابقات جام تختی آمده بودند و هماهنگونه هم كه مشاهده شد تیم های آذربایجان، قرقیزستان، تركیه نفرات آماده ای در اختیار داشتند.
نایب رئیس فدراسیون كشتی همچنین با تجلیل از حضور پرشور تماشاگران كرمانشاهی، افزود: مردم میهمان نواز كرمانشاه مثل همیشه حضوری عالی در سالن مسابقات داشتند و بسیار خوب كشتی گیران ایرانی و شهر خود را تشویق كردند.
وی تصریح كرد: ورزش كرمانشاه باید قدر چنین هوادارانی را كه به جرات می توان ادعا كرد در كشور نمونه هستند، بداند، آن ها سرمایه ای ارزشمند برای ورزش و كشتی كشور هستند.
رضائی در پایان گفت: كشتی كرمانشاه نیز طی چند سال اخیر روند رو به رشد خود را آغاز كرده و در مسابقات جام تختی نیز درخشش كشتی گیران این استان را دیدیم.
رضایی نایب قهرمان المپیك ۲۰۰۴ آتن و دارنده مدال برنز جهان است.
مسابقات كشتی آزاد جام تختی كه روزهای 18 و 19 بهمن در كرمانشاه با حضور 147 كشتی گیر از 10 كشور دنیا برگزار شد با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
7458/8066
۰ نفر