۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷
کد خبر: 83202755
T T
۰ نفر
هفته سوم كورس اسب دواني قهرماني خوزستان در دزفول برگزار شد

دزفول - ايرنا - هفته سوم كورس اسب دواني قهرماني اسب اصيل عرب خوزستان روز جمعه در پيست سواركاري شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش ايرنا اين مسابقات در رده هاي صفر امتياز، امتياز هنديكاپ، 2 تا 8 امتياز، 10 تا 16 امتياز و قهرماني در مسافت يكهزار متر برگزار شدند
اسب يزدان پهلوان با مربي علي قانعي زاده و مالكيت رضا مقاميان از دزفول، اسب يادگار فدك دلنواز با مربي و مالك مهدي غفاري از دزفول و اسب ياشار باميان با مربي سيد معين نورالديني و مالك عبدالحسين طرفي از شوش به ترتيب عناوين اول تا سوم كورس صفر امتياز در مسافت يكهزار متر را كسب كردند.
اسب موهيب محسني با مربي ماجد عوهزاده و مالك كمال محسني از اهواز، اسب وليد با مربي و مالك سيد جعفر هاشمي و اسب وداي ناصري با مربي و مالك حمدان ناصري از اهواز به ترتيب عناوين اول تا سوم كورس امتياز هنديكاپ به مسافت يكهزار متر را كسب كردند.
اسب ياشور هالاكو با مربي رضا هلاكوپور و مالك حاج ملاعزيز هلاكوپور از شوش، اسب وفا هلاكو با مربي تيمسار هلاكوپور و مالك حاج عزيز هلاكوپور از شوش و اسب ميگن بهروزي با مربي و مالك علي زارع از دزفول به ترتيب عناوين اول تا سوم كورس 2 تا 8 امتياز به مسافت يكهزار متر را از آن خود كردند.
اسب ياس تي تي با مربي علي قانعي زاده و مالك مرتضي عسكريان از دزفول، اسب وسترن رشيد با مربي احمد خسرجي و مالك علي سرخه پوريان سرخه از شوش و اسب وانيا سهدي با مربي حميدعليزاده و مالك علي سعد از دزفول به ترتيب عناوين اول تا سوم كورس 10 تا 16 امتياز به مسافت يكهزار متر را كسب كردند.
اسب واسلينكا ترسك با مربي مهدي هلاكوپور و مالك رضا نوروزي از اهواز نيز در كورس قهرماني به مسافت يكهزار متر با زمان 1:25:97 قهرمان شد.
به گزارش ايرنا مسابقات كشوري زيبايي اسب نيز از 22 تا 24 اسفندماه به مدت سه روز در پيست سواركاري دزفول برگزار مي شوند.
3022