۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83204016
T T
۰ نفر

برف و باران از امشب ميهمان كرماني ها مي شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83204016
برف و باران از امشب ميهمان كرماني ها مي شود

كرمان - ايرنا - رئيس مركز پيش بيني هواشناسي استان كرمان گفت: با ورود سامانه جديد بارشي از امشب (يكشنبه) به اين استان بارش برف و باران براي مناطق سردسير، كوهستاني و شهري كرمان پيش بيني مي شود.

حميده حبيبي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از امشب ناپايداري هاي جوي به صورت افزايش ابر، تندبادهاي لحظه اي، بارش باران و برف، تگرگ و رعد و برق در استان كرمان آغاز مي شود و اين بارش ها تا روز سه شنبه در نقاط مختلف استان ادامه دارد.
وي اظهار داشت: بيشنه بارش ها براي روز سه شنبه هفته جاري پيش بيني مي شود و فعاليت عمده سامانه در مناطق جنوبي و جنوب غربي از ساير نقاط استان كرمان بيشتر خواهد بود.
رئيس مركز پيش بيني هواشناسي استان كرمان با بيان اينكه در اين سامانه بارندگي خوبي براي استان پيش بيني مي شود گفت: آب گرفتگي معابر براي تمامي نقاط استان، طغيان رودخانه ها و سيلابي شدن مسيل ها روز دوشنبه و سه شنبه در مناطق جنوبي و جنوب غربي استان كرمان و برخي مناطق شمالي دور از انتظار نيست.
وي اضافه كرد: كاهش دما در استان كرمان از روز سه شنبه آغاز مي شود و تا پنجشنبه روند تدريجي دما ادامه خواهد داشت كه پس از آن دماي هوا افزايش مي يابد.
3029/7420