۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 83204433
T T
۰ نفر

نهمين خانه ورزش روستايي شهرستان سقز افتتاح شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 83204433
نهمين خانه ورزش روستايي شهرستان سقز افتتاح شد

سنندج - ايرنا - نهمين خانه ورزش روستايي شهرستان سقز همزمان با دهمين روز از دهه فجر در روستاي ملقرني سقز به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا آيين افتتاح اين خانه ورزش روز يكشنبه با حضور محسن بيگلري نماينده مردم شهرستان هاي سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي، مديركل ورزش و جوانان كردستان و فرماندار شهرستان سقز برگزار شد.
مديركل ورزش و جوانان در اين مراسم گفت: اين مكان با اعتبار 150ميليون ريالي احداث شده و داراي ميز پينگ پنگ، ميز فوتبال دستي، شطرنج، دارت و تاتامي است.
حامد جولايي افزود: 64 خانه ورزش روستايي در استان توسط اداره كل ورزش و جوانان كردستان احداث و تجهيز شده بود.
رئيس اداره ورزش و جوانان سقز هم گفت: تا كنون 9 خانه ورزش روستايي در روستاهاي مختلف سقز افتتاح شده و سه طرح خانه روستايي ديگر نيز در حال تكميل است.
فرزاد خاكي به افتتاح طرح زمين چمن مصنوعي فوتبال اشاره كرد و افزود: براي آماده سازي اين زمين 2 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات داخلي و تملك دارائي هاي سرمايه اي هزينه شده است كه امروز افتتاح شد.
وي يادآور شد: هم اكنون سقز داراي 2 زمين چمن مصنوعي بوده و سومين زمين نيز در تپه مالان در بلوار تربيت سقز در حال تكميل است.
رئيس ورزش و جوانان سقز به تكميل كردن پروژه هاي نيمه تمام در سقز و شهر صاحب تاكيد و اضافه كرد: تكميل سالن هاي سقف بلند صاحب و ايرانخواه و هتل ورزش از ديگر برنامه هاي عمراني ورزش و جوانان سقز است.
وي در مراسم تجليل از قهرمانان سقزي با اشاره به اينكه با كمترين هزينه قهرمانان بين المللي و كشوري از سقز داريم، گفت: ورزشكاران سقزي افتخار كردستان هستند و بايد توجه بيشتري به آنها شود.
به گزارش خبرنگار ايرنا در مراسمي با حضور مديركل ورزش و جوانان كردستان، رئيس مجمع نمايندگان كردستان و جمعي از مسئولين شهري، از مدال آوران و قهرمانان ورزشي سقز تقدير شدند.
7345 / 3034