۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83205202
T T
۰ نفر
رویش دوباره انقلاب در قبله تهران

شهرری- ایرنا- مردم ولایتمدار شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور پرشور و همیشه در صحنه خود در راهپیمایی 22 بهمن انسجام، اقتدار و وحدت خود را به نمایش گذاشتند و ملت بزرگ ایران یكبار دیگر نظاره گر رویش انقلاب در قبله تهران بودند.

به گزارش ایرنا، روز 22 بهمن ماه یادآور تولد انقلاب اسلامی ایران و حماسه آفرینی ملت ایران در تاریخ كشور به شمار می رود، روزی كه ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) در برابر طاغوت زمان ایستاد و دست اجانب را از كشور كوتاه كرد.
باران رحمت الهی هم نتوانست مانع حضور پرشور مردم جنوب پایتخت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شود و آنها بار دیگر عشق و وفاداری خود به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.
یكبار دیگر مردم انقلابی و ولایی مردم ری برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب به پا خاسته و شعارهای حمایتی این مردم از مقابل كانون سمیه در خیابان فدائیان اسلام تا میدان ری طنین انداز شد.

** حضور پر شور زنان در راهپیمایی 22 بهمن
زنانی كه كودكان خود را در آغوش گرفته با مشت های گره كرده شعار «مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل» سر می دادند و با حضورشان در صحنه به كودكان درس استقامت و پایداری می دادند.
كودكان نیز دست در دست مادرانشان با پرچم های كوچك به دست با اشتیاق و شور همزمان با مادران و پدرانشان شعار «الله اكبر»، «مرگ بر صهیونیست» سر می دادند.
زنان در شهرستان ری با حضور حماسی خود بار دیگر تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام و انقلاب را ثابت كردند و سعی كردند تا بصیرت و شناخت را به نسل های دیگر انتقال دهند.
زنان به همراه خانواده میدان رقابت را از مردان ربودند و با سر دادن شعارها همواره مصمم تر از گذشته در این راهپیمایی شركت كردند.

** تصاویر شهدای مدافع حرم زینت ‌بخش خیابان‌های ری
در آستانه دهه فجر امسال، نصب پایه پرچم به همراه پرچم ایران و عكس شهدای حرم بر روی عمودهای محورها و خیابان های شهرری به همت بسیج شهرداری منطقه 20 تهران انجام شد و فضای محیطی این شهر در این روزها منقوش به پرچم های انقلابی و اسلامی است.
در ابتدای ورودی این شهر نیز پرچم های منقوش به شهدای مدافع حرم در بین جمعیت توزیع می شد و عكس های این شهدا زینت بخش این مراسم شده بود و استقبال جوانان از عكس های شهدا بسیار هیجان انگیز بود.
عده‌ای از جوانان این شهر نیز با نقاشی كردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

**حضور پر رنگ ورزشكاران
جمعی از ورزشكاران شهرستان ری نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان‌های رهبر و انقلاب اسلامی، پیمانی دوباره بستند.
ورزشكاران، مربیان، داوران، پیشكسوتان و قهرمانان ارزنده ورزش همراه سایر اقشار مردم مشاركت همه جانبه داشته و هم پای مردم غیور و قدر شناس شهرری در مراسم حضور یافتند.
امروز، ورزشكاران در كنار مردم و مسئولان نشان دادند كه به ‌خوبی قادرند با بسیج همه امكانات و سرمایه‌های معنوی و مادی و در رأس همه آنها خیل كثیر جوانان پرانگیزه و قابل‌ اعتماد از پس مشكلات برآیند و با حضور پر رنگ خود همچون سالهای گذشته سیلی محكمی به دشمنان بزنند.

** جوانان شورآفرینی كردند
حضور جوانان در راهپیمایی امروز نسبت به سال های گذشته نیز افزایش چشمگیری داشت و این جوانان بودند كه بار اصلی شعارهای انقلابی را در شهرری به دوش كشیدند و با حضور در صف های طویل راهپیمایی، علاوه بر طی مسیر به سمت حرم عبدالعظیم (ع)، اقدام به كمك های صوتی و باز كردن مسیر به دیگر افراد را داشتند.
شعارهای انقلابی امسال با حضور گسترده جوانان پرشورتر از گذشته برگزار و ساماندهی شد، و این جوانان بودند كه در هر نوع از خدمتی دریغ نكردند و از توزیع پرچم گرفته تا حمل ادوات صوتی و باز گشایی مسیرهای محل عبور كوتاهی نكردند.
جوانان با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند كه همچنان به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پایبند هستند.

** حضور حماسی دانش آموزان و كودكان درراهپیمایی
راهپیمایی این روز با حضور دانش‌آموزان عضو تشكل‌های مختلف دانش‌آموزی و تعداد بسیار زیادی از كودكان به نمایندگی از مهد كودك های این شهر برگزار شدد.
دانشن آموزان با در دست داشتن پرچم های انقلابی، مقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس و میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را پاس داشتند.
این دانش آموزان نشان دادند كه در برابرهجمه های دشمنان استوارند و هیچوقت در برابر ضربه های فرهنگی خم نمی شوند.

** حضور خادمان آستان عبدالعظیم (ع) در بین راهپیمایان
غرفه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌‌ ماه پذیرای مردم انقلابی بود تا میزبانی برای عاشقان ولایت و انقلاب باشند.
این غرفه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ‌ماه پذیرای حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار است و به آنان خدمات رسانی می كند.

**ایستگاه های صلواتی در مسیر حركت راهپیمایان
ایستگاه های صلواتی و فرهنگی ویژه یوم الله 22 بهمن در مسیر راهپیمایان شهرستان ری دایر شده و از شركت كنندگان در مراسم راهپیمایی پذیرایی می كنند.
مردم در طول مسیر راهپیمایی با حضور در ایستگاه های صلواتی پذیرایی شده و پس از اندكی استراحت دوباره به راه خود ادامه می دهند.
پذیرایی كنندگان حاضر در ایستگاه های صلواتی با اشتیاق و شور به میان جمعیت آمده و در حالیكه سینی های چای به دست دارند آنها را در بین راهپیمایان توزیع می كنند.
1970/6003
۰ نفر