۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰
کد خبر: 83205244
T T
۰ نفر
مردم آذربایجان غربی دلبستگی خود نسبت به انقلاب را نشان دادند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم سرزمین موسوم به رنگین كمان اقوام و ادیان الهی به صورت یكپارچه در خیابان ها حضور یافتند و دلبستگی خود را نسبت به انقلاب اسلامی نشان دادند.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در محل ویژه استقرار مسوولان استان در راهپیمایی ارومیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم استان امروز نشان دادند كه افزایش فشارهای خارجی به تقویت اتحاد داخلی آنان منجر می شود.
وی اضافه كرد: كسانی كه قصد تجزیه و برهم زدن انسجام كشور و ملت ایران را دارند، امروز دیدند كه وحدت و همگرایی مردم همچون سدی در مقابل توطئه های دشمنان قدرت نمایی می كند و این امر از معجزه های الهی است.
وی عامل اصلی وحدت در كشور را اسلام و ولایت فقیه عنوان كرد و اظهار داشت: فطرت ملت ایران، اسلام را پذیرفته است و این حكومت بر پایه احكام الهی اداره می شود.
وی بیان كرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام های بسیاری دارد و نشان داد كه این مردم خود را برای شرایط سخت تر از این موقعیت آماده كرده اند.
استاندار آذربایجان غربی اضافه كرد: امروز باید تمام مردم از هرگونه سلایق سیاسی با توجه به شرایط ویژه كشور با هم متحد باشند تا به سر منزل مقصود و خنثی كردن توطئه های دشمنان دست یابند.
به گزارش ایرنا همزمان با چهلمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان غربی با تاسی از اوایل انقلاب، راهپیمایی حماسی و باشكوه خود را در حمایت از آرمان های نظام اسلامی برگزار كردند.
مردم غیور این استان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و طلبه روز دوشنبه و همزمان با سراسر كشور در میدان های اصلی شهرهای 42 گانه استان گردهم آمدند و یكبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان كشیدند.
مرزدارانی كه چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین ابا و اجدادی خود محافظت كرده اند اكنون با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادند و با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند.
مردم سلحشور و همیشه در صحنه این استان بار دیگر امروز آمدند و با سر دادن شعارهای ضد استكباری و ضد استعماری «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر اسرائیل» برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار این سرزمین به ثبت رساندند.
امروز سرزمین موسوم به رنگین كمان اقوام و ادیان الهی بار دیگر صحنه اتحاد مردمان ترك، كرد، آشوری و ارمنی بود؛ جان نثارانی كه وحدت خود را در پاسداری از آرمان های انقلاب اثبات كردند.
راهپیمایان با مشت های گره كرده و سردادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اكبر» ضمن ابراز برائت از استكبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام كردند.
9918/3072