۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴
کد خبر: 83209928
T T
۰ نفر

ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محكوم كرد

۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴
کد خبر: 83209928
ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محكوم كرد

تهران - ایرنا - دولت جمهوری ونزوئلا در پیامی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محكوم و با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی كرد.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه ونزوئلا، دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا حمله تروریستی به اتوبوس حامل اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را كه به مرگ 27 نفر و مجروح شدن 21 منجر شده است شدیداً محكوم كرد.
در بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا چنین اقدامات خشونت باری كه با هدف ایجاد ارعاب و وحشت در میان مردم صورت می گیرد را به شدت محكوم می كند و همچنین گروه های تروریستی و پدیده تروریسم در اشكال و مظاهر متعدد آن را مورد نكوهش قرار می دهد.
در ادامه این پیام تاكید شده است: نیت اصلی حامیان تروریسم از بین بردن اراده و عزم ملت و دولت ایران در تقویت روند توسعه این كشور است. دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا مراتب تأثر و همدردی عمیق خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران، مردم و خانواده های قربانیان این اقدام تروریستی ابراز داشته و بر همبستگی و برادری خود در زمان بروز چنین حوادث ناگواری تأكید می ورزد.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهك تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.
‌سیام**9402 ** 1200
۰ نفر