۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83212477
T T
۰ نفر

راه ارتباطي 28 روستاي آذربايجان غربي بازگشايي شد

۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83212477
راه ارتباطي 28 روستاي آذربايجان غربي بازگشايي شد

اروميه – ايرنا – مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: راه ارتباطي 28 روستاي استان طي 24 ساعت گذشته با تلاش راهداران بازگشايي شد.

ارسلان شكري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد 16 روستا در سردشت، 10 روستا در پيرانشهر و يك روستا در هركدام از شهرستان هاي نقده و اشنويه بازگشايي شده است و تردد در آنها جريان دارد.
وي اضافه كرد: در حال حاضر راه 30 روستا در پيرانشهر، هفت روستا در سردشت و 6 روستا در تكاب بر اثر بارش برف و كولاك بسته است و تلاش راهداران براي بازگشايي اين مسيرها نيز ادامه دارد.
وي بيان كرد: امسال با تلاش راهداران، مسيرهاي ارتباطي روستاهاي استان در كمترين زمان ممكن بازگشايي شد و با وجود بارش برف و كولاك در طول فصل زمستان، راهداران اجازه بسته ماندن راه هاي روستايي در زمان بسيار زياد را ندادند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: در حال حاضر همه محورهاي اصلي استان باز است و تردد از آنها جريان دارد.
شكري افزود: افرادي كه قصد تردد در مسيرهاي مختلف ارتباطي استان را دارند بايد موارد ايمني را رعايت كنند و ابزار مورد نياز اين فصل را به همراه داشته باشند.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي بيش از سه هزار روستا دارد كه در 17 شهرستان پراكنده شده است.
8137/3072