۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰:۰۳
کد خبر: 83213178
T T
۰ نفر
مداخله تعزیراتی و قضایی در بازار راهبردی است

كرج - ایرنا - معاون سازمان تعزیرات حكومتی كشور با اشاره به وضعیت تولید ، اقتصاد و بازار گفت: مداخله تعزیراتی ، قضایی و سایر دستگاه های نظارتی كشور بر بازار و تولید راهبردی و تسهیل گرانه است.

به گزارش ایرنا، محمد بارانی شامگاه یكشنبه در همایش صنعت نساجی و پوشاك استان البرز افزود: امروز تلاش ها براین است تا ضمن پیشگیری از تخلفات ، حركت اقتصادی و تولیدی به سمت فرهنگ سازی و ارتقای تولید و خدمات پیش برود.
وی ادامه داد: برند سازی ، جلب اعتماد مشتریان، ارتقای كیفیت و ارائه خدمات مطلوب لازمه موفقیت صنایع تولیدی كشور در بازارهای جهانی و داخلی است.
بارانی گفت: تولید براساس نیازهای روز جوامع بشری ، توجه به فرهنگ ، نشاط اجتماعی و ذائقه مشتریان از مواردی است كه تولید كنندگان پوشاك و سایر صنایع كشور باید به آن توجه كنند.
وی با بیان اینكه پوشاك از نیازهای اولیه و همیشگی انسان است ، افزود: در این زمینه توجه به رنگ و تمایلات روحی باید در نگاه نخست تولید كنندگان قرار گیرد.
معاون سازمان تعزیرات حكومتی تاكید كرد كه رویكرد این سازمان به بازار و تولید ، راهبردی است لیكن با انحصار طلبی و حركت های ضد رقابتی برخی تولید كنندگان مقابله خواهد شد.
وی اظهار داشت: باید تمام دستگاه های نظارتی به سمت تسهیل گری در امر تولید و حمایت از بخش های اقتصادی گام بردارند.
معاون سازمان تعزیرات حكومتی یادآور شد كه بی توجهی به برند سازی و مسائل دیگر سبب شده تا سهم تولید كنندگان ایرانی در كشورهای اطراف كاهش یابد.
وی اظهار داشت : در تولید پوشاك باید به فرهنگ ، زیبایی و شادابی توجه ویژه شود چرا كه پوشاك در مكان های مختلف در دید عموم قرار دارد.
بارانی گفت: ماندگاری و قوام در روش ها و مدل های مختلف است و امروزه اگر صنعت پوشاك در سطح ملی باقی بماند این صنعت محكوم به شكست است .
وی اظهار داشت : صنعت پوشاك سهم عظیمی از اقتصاد كشور را به خود اختصاص داده و رویكردها و نوع نگاه به آن باید متفاوت باشد.
وی گفت: اكنون ایران در صادرات پوشاك مقام سوم خاورمیانه و رتبه 50 در جهان دارد كه باید خود را به رتبه های برتر برسانیم .
معاون سازمان تعزیرات حكومتی افزود: در این عرصه اعتماد مردم به تولیدات را باید جلب كنیم و باور ایرانی بودن را به ایرانیان باز گردانیم.
در همایش صنعت نساجی و پوشاك البرز بیش از یك هزار تن از تولید كنندگان و عرضه كنندگان پوشاك البرز حضور داشتند.
7410/ 6155
۰ نفر