۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۲۶
کد خبر: 83214700
T T
۰ نفر
تاريخ جشنواره موسيقي فجر در جنوب كرمان اعلام شد

جيرفت - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان گفت: جشنواره موسيقي فجر جنوب كرمان با حضور گروه هاي موسيقي از شهرستان هاي مختلف، يكم لغايت سوم اسفندماه سال جاري در جيرفت برگزار مي شود.

حسين اسحاقي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: جشنواره موسيقي جنوب كرمان قرار بود همزمان با سي و چهارمين جشنواره موسيقي فجر كشور از 24 تا 26 بهمن ماه سال جاري در سالن شهيد مداحي پور جيرفت برگزار شود كه با توجه به درگذشت شخصيت فرهنگي جنوب كرمان( حجت الاسلام علي زادسر نماينده سابق مردم جيرفت و عنبرآباد در مجلس شوراي اسلامي) اين جشنواره به تعويق افتاد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان اظهار داشت: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده، اين جشنواره موسيقي در منطقه جنوب كرمان به ميزباني جيرفت از تاريخ يكم تا سوم اسفندماه سال جاري در سالن شهيد مداحي پور برگزار خواهد شد.
وي تصريح كرد: 10 گروه موسيقي همزمان با سي و چهارمين جشنواره موسيقي فجر كشور به اجراي برنامه مي پردازند و ظرفيت موسيقايي جنوب كرمان در بخش پاپ، كلاسيك و سنتي را به نمايش مي گذارند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان اظهار داشت: معرفي، حفظ و توجه به موسيقي سنتي و محلي و تقويت فرهنگ‌هاي قومي به عنوان قسمتي از فرهنگ ملي براي جلوگيري از نفوذ و تهاجم فرهنگ بيگانگان و تشويق و تاكيد بر اهميت آداب و رسوم ملي در جهت تحكيم وحدت و انسجام ملي از اهداف برگزاري اين جشنواره است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان از هنرمندان و علاقمندان مردم هفت شهرستان جنوبي استان كرمان براي حضور در اين آئين دعوت كرد.
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان مستقل از مركز استان، هفت شهرستان را با جمعيت يك ميليون نفر تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054