۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83219488
T T
۰ نفر

راه مسدود اردبيل ، سرچم بازگشايي شد

۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83219488
راه مسدود اردبيل ، سرچم بازگشايي شد

اردبيل - ايرنا - رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي خلخال از بازگشايي مسير مسدود شده از ريزش كوه اردبيل ، سرچم در حوزه استحفاظي اين شهرستان خبر داد.

محمد قرباني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مسير پيش از ظهر امروز در حد فاصل تونل هاي 9 و 10 و در كيلومتر 99 جاده اردبيل ، سرچم به علت ريزش كوه مسدود شده بود كه با تلاش راهداران اين جاده در سريع ‌ترين زمان ممكن بازگشايي شد.
او اظهار داشت: هم اكنون تردد در اين جاده به حالت عادي برگشته و همكاران راهداري در حال ايمن سازي، پاكسازي و تخليه كامل سنگ‌هاي ريزشي از سطح جاده و اطراف آن هستند.
وي با بيان اينكه با بازگشايي و پاكسازي مسير از سنگ هاي پرتاب شده از صخره هاي اطراف در حال حاضر ترافيك روان در جاده سرچم برقرار است، گفت: بخش هايي از قسمت ريزشي كوه براي پيشگيري از ريزش احتمالي دوباره آن در حال بررسي و ايمن سازي است.
بخشي از جاده ارتباطي اردبيل ، سرچم در حوزه استحفاظي خلخال واقع شده و وظيفه راهداري اين بخش بر عهده راهداران اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان است.
جاده تازه احداث خلخال ، فيروزآباد در تقاطع ميكاييل آباد به اين جاده متصل بوده و مردم اين شهرستان از طريق اتصال به اين راه به مركز استان و كشور دسترسي دارند.
7119/6018