۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱
کد خبر: 83220526
T T
۰ نفر
دوست ندارم شبیه دیگر بازیگران باشم

تهران- ایرنا- همراز اكبری بازیگر هشت‌ساله ای كه در پروژه‌هایی چون «عاشقانه»، «شكلاتی»، «در میان امواج» و «محكومین» بازی كرده و هم اكنون در حال ایفای نقش در سریال «حكایت‌های كمال» است، گفت: نمی خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم بلكه دوست دارم خودم باشم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همراز اكبری بازیگر هشت‌ساله سریال «حكایت‌های كمال» كه نقش «طوبی» خواهر كوچك كمال را دارد، گفت: من از شش‌سالگی بازیگری را شروع كردم و تا امروز در سریال خانگی «عاشقانه»، فیلم سینمایی «شكلاتی»، «در میان امواج» و سریال «محكومین» كه همگی از فیلم و سریال‌های پرطرفدار هستند بازی داشتم البته در طول این چند سال در تئاتر هم ‌بازی كرده ام.
وی كه در سریال حكایت‌های كمال در لوكیشنی قدیمی و خانه‌ای در دهه 40 بازی دارد در مورد بازی در این فضای قدیمی بیان كرد: زمانی كه به این لوكیشن می‌آیم یاد دورانی می‌افتم كه مادربزرگم تعریف می‌كرد و زمانی كه از سركار برمی‌گردم برایشان از این فضا تعریف می‌كنم.
اكبری گفت: تا امروز مصاحبه‌های زیادی با من شده و در همه آن‌ها گفتم و همیشه می گویم كه اگر امروز بازیگر شدم فقط به لطف خداست كه گذاشت در این حرفه با حمایت پدر، مادر و خواهر عزیزم حاضر شوم. همه‌ خانواده مرا پشتیبانی كردند تا امروز توانسته ام در نقش «طوبی» دراین سریال باشم.
این بازیگر هشت‌ساله ادامه داد: ما بازیگران اگر اینجا هستیم به خاطر لطف و نگاه مهربان مردم عزیز است. همه بازیگران را دوست دارم و با خیلی‌ها از آنها تا امروز بازی كردم. هركدام از این بازیگران اخلاق متفاوتی دارند اما همه در قلب من جادارند چون خیلی مهربان هستند.
اكبری تاكید كرد: در مصاحبه با بهنوش بختیاری هم گفتم كه نمی‌خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم بلكه دوست دارم خودم باشم البته با سوپراستارها و اساتید زیادی كاركردم و نمی‌توانم بگویم از بازی كدام خوشم می‌آید چون همه را دوست دارم.
وی سبك بازیگری‌اش را بر اساس فیلم‌نامه دانست و افزود: برایم فرقی نمی‌كند در چه ژانری بازی كنم چون دوست دارم همه نقش‌ها و كارها را امتحان كنم، از قدرت الله صلح میرزایی كارگردان «حكایت‌های كمال» تشكر می‌كنم چون قلبشان پر از مهر و امید است و همه گروه این سریال دوست داشتنی هستند.
فراهنگ**9210**3009