۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰
کد خبر: 83222934
T T
۰ نفر
فرصت مجدد ثبت نام كنكور 98 از 19 اسفند

تهران - ایرنا - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام كرد كه سومین مهلت ثبت نام كنكور سراسری 98 از 19 اسفندماه آغاز می شود.

حسین توكلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار كرد: سومین مهلت ثبت نام كنكور سراسری سال 98 برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از 19 اسفندماه جاری آغاز می شود.
وی افزود: این مهلت تا چهارشنبه 22 اسفند ماه از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ادامه دارد.
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور، این مهلت برای آن دسته از داوطلبانی تمدید شده است كه در فاصله زمانی ثبت نام آزمون سراسری 98 نتوانستند سوابق تحصیلی خود را دریافت كنند.
توكلی در مورد استقبال داوطلبان از كنكور سراسری 98 تا ساعت 24 شب گذشته، به ثبت نام یك میلیون و 76 هزار و 657 نفر اشاره كرد.
توكلی افزود: آن دسته از داوطلبانی كه پیش از این نسبت به ثبت نام خود اقدام كرده اند، از 19 تا 22 اسفند می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام كنند.
یادآور می شود، آزمون سراسری سال 98 روزهای 13و 14 تیرماه در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.
**9492**1584
۰ نفر