۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 83229982
T T
۰ نفر
خودكفايي مددجويان از افتخارات كميته امداد امام خميني(ره) است

مهاباد - ايرنا - فرماندار تكاب گفت: ايجاد اشتغال و خودكفايي مددجويان كميته امداد امام خميني (ره) از افتخارات اين نهاد مقدس است.

به گزارش ايرنا، علي مكرمي روز يكشنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري كميته امداد تكاب افزود: كميته امداد از بركت هاي انقلاب اسلامي و يادگار ارزشمند و ماندگار امام راحل به شمار مي رود.
وي با بيان اينكه خودكفايي و ايجاد اشتغال براي مددجويان و خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد گام بزرگي در راستاي بهبود معيشت خانواده هاي آسيب پذير است، اظهار داشت: فعاليت هاي كميته امداد و ايجاد اشتغال براي مددجويان نشانه اين است كه اين نهاد مسير خود در حمايت از اقشار مستضعف و محروم جامعه را به درستي طي مي كند.
فرماندار تكاب افزود: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامي كميته امداد اكنون به سطحي از خدمت رساني رسيده كه بسترساز اشتغال و خودكفايي مددجويان و اقشار محروم جامعه شده است.
مكرمي تلاش بانك هاي عامل براي پرداخت تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان كميته امداد را قابل تقدير دانست افزود: كميته امداد روند خودكفايي مددجويان و ايجاد اشتغال براي آنان را با سرعت و شتاب بيشتري ادامه دهد.
وي بيان كرد: طرح هاي خوب توليدي و اشتغال زايي كه با ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان متناسب است بايد به مددجويان كميته امداد و ساير متقاضيان جهت دريافت تسهيلات اشتغال زايي معرفي شود.
در اين جلسه از پنج نفر از مددجويان كميته امداد تكاب كه با دريافت تسهيلات اشتغال زايي موفق به خودكفايي در كسب و كار و ايجاد اشتغال براي خود و فرزندانشان شده اند تجليل شد.
به گزارش ايرنا، تكاب با 81 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است و 2 هزار و 800 خانوار اين شهرستان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) هستند.
7514/6185/3072