۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۲۵
کد خبر: 83230092
T T
۰ نفر
نمایش «پیك نیك در میدان جنگ» در مهاباد به روی صحنه رفت

مهاباد - ایرنا - نمایش «پیك نیك در میدان جنگ» كاری از گروه «روانگه» با حضور علاقه مندان به هنر تئاتر در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به روی صحنه رفت.

كارگردان این نمایش روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اثر نوشته «فرناندو آرابال» اسپانیایی بوده كه داریوش مودبیان آن را به فارسی و رحیم سلطانی داستان را به كُردی ترجمه كرده است.
محسن ضیایی ادامه داد: در این نمایش داستان سربازی روایت می شود كه والدین او برای ملاقات به منطقه محل خدمت فرزند خود می روند كه در این موقعیت، حوادث شیرینی به همراه موقعیت های طنز اتفاق می افتد.
وی اضافه كرد: در این نمایش زانیار مرادی، رضا رحمانپور، علی محمودی اقدم، آریز جهانگیری آذر، سیامند شكیبایی، مسعود نصوری، شیلان كورانی، ژینو معروف پور، داود میهن دوست و كیان ضیایی ایفای نقش می كنند.
وی افزود: در این نمایش عبدالقادر طه زاده به عنوان طراح نور، سارا منصوری به عنوان طراح پوستر و بروشور و كامیار آهنگری نیز به عنوان عكاس حضور دارند.
كارگردان این نمایش گفت: نمایش «پیك نیك در میدان جنگ» تا هفدهم ماه جاری هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تالار سالن فرهنگ و ارشاد مهاباد میزبان علاقمندان است.
به گزارش ایرنا، مهاباد با داشتن هنرمندان خلاقی در عرصه تئاتر همواره به عنوان یكی از قطب های مهم هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی مطرح بوده است.
9903/6185/2093