۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۴
کد خبر: 83232634
T T
۰ نفر

امسال انجام شد

كاشت 64 هزار بوته درختچه در قزوین

۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۴
کد خبر: 83232634
كاشت 64 هزار بوته درختچه در قزوین

قزوین - ایرنا - رئیس سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: امسال پنج هزار درخت به همراه 64 هزار بوته درختچه توسط این سازمان غرس و كاشته شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمدصادق مظفری روز سه شنبه افزود: این تعداد نهال و درختچه در راستای اجرای طرح پویش درختكاری و در قالب پروژه های توسعه فضای سبز و طرح های بازپیرایی فضای سبز كاشت شده اند.
این مسئول حوزه مدیریت شهری همچنین گفت: طرح پویش درختكاری در هفته منابع طبیعی و روز درختكاری با توزیع انواع نهال و درختچه رایگان بین شهروندان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان پارك ها فضای سبز شهرداری قزوین با تشریح ویژه برنامه های این سازمان در هفته منابع طبیعی و روز درختكاری،گفت: توزیع نهال و درختچه بین شهروندان در سه ایستگاه جنب شهرداری منطقه 2، جنب شهرداری منطقه 3 و گلخانه سازمان واقع در خیابان سلامگاه از جمله این برنامه هاست.
وی اظهار داشت: شهروندان می توانند از 16 اسفندماه با مراجعه به محل های مذكور انواع نهال و درختچه های زینتی را به صورت رایگان دریافت كنند.
مظفری از شهروندان خواست پس از دریافت نهال مطابق دستورالعمل كاشت كه در قالب بروشور ارایه می شود، اقدام به كاشت صحیح و اصولی درختان در بسترهای مناسب نموده و در نگهداری نهال های جوان مشاركت كنند.
3013